فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا خبر داد؛

کشف محموله قاچاق ۲۲۰ میلیاردی در فرودگاه امام خمینی (ره)

سردار مهری از کشف محموله تبلت قاچاق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ - 06February 2021

کشف محموله قاچاق  ۲۲۰ میلیاردی در فرودگاه امام خمینی (ره)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎‌پرس، سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های مقابله‌ای با ورود کالای قاچاق از طریق مرز‌های هوایی کشور، همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کارشناسان پلیس مستقر در گمرک تجاری فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) موفق به شناسایی و کشف تبلت‌های قاچاق شدند.

وی در خصوص جزئیات این کشف افزود: در پی بررسی بار‌های خروجی از فرودگاه، مشخص شد ۳۳ پالت بار، حاوی تبلت و قطعات مربوط که توسط دو دستگاه تریلر بارگیری شده و در حال خروج از گمرک فرودگاه هستند با اسناد ارائه شده مطابقت نداشته و دارای مغایرت تعرفه‌ای است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، تریلر‌ها و اقلام مکشوفه توقیف و به همراه متهم اصلی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا، ارزش تبلت‌های مکشوفه را ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شرکت واردکننده محموله با جعل نامه یکی از نهاد‌های دولتی قصد ترخیص کالا‌های فوق‌الذکر را داشت که با تیزهوشی همکارانم در پلیس فرودگاه ناکام ماندند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: از زمان استقرار پلیس در گمرک تجاری فرودگاه حضرت امام (ره) بحمدالله اقدامات بسیار خوبی برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و فاقد مجوز به کشور صورت پذیرفته است که از تلاش و تیزهوشی همکارانم قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها