به‌مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری طرح «کوچه‌های انقلاب» در محلات شمال تهران

طرح «کوچه‌های انقلاب» با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، با مشارکت شهروندان در محله‌های شمال تهران بر پا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 06February 2021

برگزاری طرح «کوچه‌های انقلاب» در محلات شمال تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید عباس سجادی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران، با اشاره به اجرای طرح «کوچه‌های انقلاب» در محله‌های شمال تهران، اظهار داشت: به‌مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و... در سطح محلات ۲۷ گانه شمال تهران در حال اجراست که از این بین، با مشارکت اهالی، طرح «کوچه‌های انقلاب» در هر محله با آذین‌بندی، توزیع شیرینی و شربت و نصب تصاویر و روزنامه‌هایی از روز‌ها پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شد.

وی برپایی کاروان «آینده روشن» ویژه پیروزی انقلاب اسلامی را برنامه دیگری دانست که از ابتدای دهه مبارک فجر در محلات شمال تهران در حال حرکت است و با اجرای سرود، مسابقه و برنامه‌های متنوع فرهنگی، شادی و نشاط را در محلات به ارمغان می‌آورد و در روز ۲۲ بهمن نیز با اجرای برنامه ویژه، میزبان شهروندان شمال تهران خواهد بود.

سجادی ادامه داد: امسال ۱۱ ایستگاه فرهنگی در نواحی شهرداری منطقه یک تهران بر پا شده است که به پخش سرود، توزیع پرچم و بادکنک، خودرونویسی، مسابقه نقاشی و... می‌پردازد.

وی برپایی تور گردشگری بازدید از حسینیه جماران و بیت امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در منطقه یک تهران عنوان کرد و گفت: بازدید از حسینیه جماران و بیت امام خمینی (ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، با هدف آشنایی با روایت زندگی معمار بزرگ انقلاب اسلامی (ره) از ۱۸ الی ۲۱ بهمن برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این بازدید، با شماره تلفن ۰۹۳۶۰۰۶۶۷۰۳ تماس بگیرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب، برپایی زنگ انقلاب در فضای مجازی، اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع «صعود چهل‌ساله»، غبارروبی مزار شهدا و... در سطح محلات ۲۷ گانه منطقه یک را از دیگر برنامه‌ها ایام‌الله دهه فجر دانست.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها