فرمانده تیپ 25 نیرومخصوص نزاجا؛

بیعت مردان نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، ثبت سندی از حماسه و ایمان بود

امیر «شفیعی» گفت: مردان فداکار و متعهد نیروی هوایی ارتش، با حضور در محضر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند تا این روز را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و ارتش به ثبت رسانند.
کد خبر: ۴۴۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ - 07February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا ضمن تبریک سالروز تاریخی بیعت نیروی هوایی با امام راحل و روز نیروی هوایی، اظهار داشت: 19 بهمن‌ماه 1357 مردان فداکار و متعهد نیروی هوایی ارتش، با حضور در محضر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند تا این روز را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و ارتش به ثبت رسانند.

وی افزود: در واقع نیروی هوایی ارتش با این بیعت آسمانی خود با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خدایی بودن خودش را به جهانیان نشان داد و امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان انقلاب ایجاد کرد.

شفیعی در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این 42 سال به برکت وجود ولایت فقیه و ملت فداکار، همیشه سرافراز و سربلند بوده و به موفقیت‌های فراوانی رسیده است که در این بین نیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز همواره در کنار مردم شهید پرور ایران اسلامی بوده و تا آخرین قطره خون حافظ امنیت و ناموس این مرز و بوم خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار