همایش تجلی شیدایی 4 در قزوین برگزار می‌شود

مهم ترین برنامه روز انقلاب اسلامی برگزاری همایش تجلی شیدایی است که چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۷ در محل اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ - 07April 2015

همایش تجلی شیدایی 4 در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین محمد امیری مقدم مسئول سازمان بسیج هنر مندان استان قزوین در نشست خبری که به مناسبت هفته فرهنگ اسلامی برگزار شد گفت: در همایش تجلی شیدایی 4 سردار تشکری زاده همرزم سردار قاسم سلیمانی مباحثی را در خصوص تحولات منطقه گفتمان انقلاب اسلامی  و مسائل روز سیاسی مطرح خواهند کرد.

وی افزود:دکتر حسن بنیادیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست سابق حوزه هنری و استاد میرزاوندی از اساتید آهنگ های انقلابی و ارزشی از دیگر مدعوین این همایش هستند.

امیری مقدم گفت:تجلی شیدایی 4 چهارشنبه 19 فروردین 94 ساعت 17 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین با حضور هنرمندان برگزار می گردد.

این مسئول در ادامه گفت: طی این ایام برنامه های متنوع و متعدد بسیاری از سوی سازمان بسیج هنرمندان و کانون های سازمان در شهرستان های استان برگزار خواهد شد که دیدار مسئولین کانون های بسیج هنرمندان با حجت الاسلام عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم ، برگزاری گرامیداشت این روز به صورت مجزا، برگزاری ورک شاپ های خوشنویسی و نقاشی، برگزاری اختتامیه جشنواره سرودهای انقلابی بسیج در روز ۲۴ فروردین در سالن فرهنگ و ارشاد البرز با سخنرانی حجت الاسلام طهماسبی از جمله این برنامه های این مناسبت است.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین از 6 کانون در سطح استان تشکیل شده و 11 انجمن فعال در عرصههای مختلف مانند انجمن شعر، فیلم و داستاننویسی در ذیل این سازمان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: همچنین در سال 93 کتاب پلی به آسمان توسط سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین چاپ و در تیراژ 5 هزار جلد منتشر شده که مورد تقدیر سازمان بسیج هنرمندان کشور قرار گرفت.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین در پایان اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه رهبری تاکید کرده اند که باید از هنر و هنرمندان متعهد در برابر جریان معاند انقلاب حمایت شود بعضا مشاهده می شود که برخی از مراکز و دستگاه ها از آثار این افراد حمایت می کنند و آثار و تولیدات بسیجیان متعهد با کم اعتنایی و مشکلاتی مواجه می شود حال آنکه حمایت از تولیدات هنری و ادبی که در راستای انقلاب هستند باید در راس همه کارها و برنامه ها قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها