نماینده ولی فقیه در لرستان:

آمریکا و سایر دشمنان نمی‌‌توانند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کنند

حجت‌الاسلام «سید احمد‌رضا شاهرخی» گفت: ملت ایران با داشتن نیروهای مسلح هوشمند تا رسیدن به قله‌های رفیع به راه خود ادامه می‌دهد البته در این مسیر مشکلاتی وجود دارد، ولی مهم این است مسیر و اهداف برای ما مشخص است و آمریکا و سایر دشمنان نمی‌‌توانند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کنند.
کد خبر: ۴۴۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ - 07February 2021

آمریکا و سایر دشمنان نمی‌‌توانند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان لرستان که به مناسبت دهه فجر در بیت امام جمعه خرم‌آباد انجام گرفت، ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای نظامی ایران  تا بن دندان مسلح و در همه سطوح به نظام سلطه و بیگانگان وابسته بودند.

وی با بیان اینکه در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که نیروهای مسلح  در حال پیشرفت و تحول هستند افزود: نوزدهم بهمن 57 روزی مهم، ماندگار، تاریخ ساز و شگفت‌انگیز در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز همافران  نیروی  هوایی ارتش جمهوری اسلامی با امام راحل بیعت کردند در حالی که می‌دانستند ممکن است جانشان به خطر بیفتد و این چنین نیز شد و در بیست و یکم بهمن گارد وابسته به نظام سلطه به خاطر  انتقام به محل استقرار همافران حمله کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: از نعمت‌هایی که خداوند به نظام اسلامی داده است نیروهای مسلحی است که مردمی هستند که اگر چنین نبود کار بسیار دشوار بود و انقلاب در 22 بهمن به پیروزی نمی‌رسید ولی خوشبختانه ارتش دارای نیروهای مذهبی، متدین و از سران ارتش که به بیگانگان وابسته بودند جدا بودند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر در تداوم انقلاب اسلامی بسیار موثر بودند، در درون نیروهای مسلح پس از انقلاب اسلامی افرادی همچون شهید صیادشیرازی، شهید کاظمی و حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته حرکت عظیم انقلاب اسلامی بودند.

شاهرخی با بیان اینکه نقش پررنگ نیروهای مسلح را در همه مراحل انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم گفت: در حمله 140 هواپیمای جمهوری اسلامی به بغداد در همان روزهای دوم و سوم جنگ تحمیلی از جمله فداکاری‌هایی است که در تاریخ ملت ایران ثبت و ضبط می‌شود و باید فیلم، نمایشنامه و رمان از این فداکاری‌ها تهیه شود.

این مسئول تصریح کرد: اکنون بیش از صدها رسانه بیگانه علیه نظام اسلامی برنامه‌های تبلیغی دارند تا بتوانند در مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند اما با حفظ ایمان و اخلاص مردم کاری از پیش نمی‌برند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ملت ایران با داشتن نیروهای مسلح هوشمند تا رسیدن به قله‌های رفیع به راه خود ادامه می‌دهد البته در این مسیر مشکلاتی وجود دارد، ولی  مهم این است مسیر و اهداف برای ما مشخص است و آمریکا و سایر دشمنان نمی‌‌توانند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها