فرمانده سپاه روح‎الله استان مرکزی:

محرومیت‎زدایی و ریشه‎کنی فقر در جامعه مهم‌ترین اولویت سپاه است

کریمی گفت: امروز مهمترین اولویت سپاه پاسداران محرومیت‎زدایی و ریشه‎کنی فقر در جامعه و خصوصا در مناطق کم برخوردار است که تمام توانمان را برای خدمت رسانی به مردم پای کار خواهیم آورد.
کد خبر: ۴۴۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 07February 2021

محرومیت زدایی و ریشه کنی فقر در جامعه مهمترین اولویت سپاه است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر خنداب و شورای اداری شهرستان، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد طنین انداز شدن فرهنگ دینی و انقلابی در سطح کشور هستیم که خوشبختانه امروز به واسطه این فرهنگ ارزشمند دستاوردهای چشمگیری به دست آمده و دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین این دستاوردهای عظیم است که باید به آن توجه داشته باشیم.

کریمی اظهار کرد: در فرهنگ اسلام و انقلاب مدیر به معنای رهبر قلمداد می شود که این نگاه کاملا با نگاهی که برای یک مدیر به معنای عام به کار گرفته می شود متفاوت است و امروز نگاهمان به مسئولیت هایی که در کشور داریم باید اسلامی و انقلابی باشد که اگر اینگونه باشد قطعا موثر خواهیم بود.

وی ادامه داد: جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی با اهمیت است چراکه شهدا باب جاری شدن برکات و خیرات زیادی برای جامعه شدند و امروز بهترین پاسداشت شهدا خدمت رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده و اگر از این فرصت به خوبی استفاده نکنیم قطعا ضرر خواهیم کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز وجود جوانان خوش فکر، خلاق و مبتکر یک سرمایه بزرگ برای کشور محسوب می شود که باید هنر این را داشته باشیم که از این سرمایه عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

کریم گفت: امروز دشمن تمام تمرکز خود را برای جدایی مردم از نظام اسلامی گذاشته که در این راستا معیشت مردم را هدف قرار داده که در کنار جنگ روانی می خواهد اهداف شوم خود را محقق سازد و لذا باید نسبت به اهداف دشمن هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان ملت امروز از هر خلائی که در کشور به وجود می آید به دنبال سوء استفاده هستند که در این راستا به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام و انقلاب می باشند و خوشبختانه تابه امروز در تمام راهبردها با شکست سنگین مواجه شده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: اگر عملکرد چهل و دو ساله به خوبی بررسی شود می بینیم هرکجا تفکر انقلابی حاکم شده موفقیت های چشمگیری به دست آمده و لذا باید از گذشته و تجربه های گران سنگ درس بگیریم.

وی یادآور شد: با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته ایم امروز عمل صالح بخشی از ابعاد آن با خدمت صادقانه به مردم محقق می شود و اگر بتوانیم در این راستا خدمت صادقانه ای به مردم انجام دهیم قطعا در راستای تحقق اهداف انقلاب موثر خواهیم بود.

کریمی با اشاره به اینکه امروز ایجاد امید و انگیزه برای جوانان یک ضرورت است بیان کرد: این مورد توجه مقام معظم رهبری در گام دوم است و به وضوح می بینیم که هم مسئله جوانان در بیانیه پرکاربرد است و هم رویکرد بیانیه امید به آینده است و ما هم باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: به فضل الهی و هدایت های مقام معظم رهبری امروز جمهوری اسلامی با حرکت جهشی خود به سمت اهداف و آرمان های بلند خود با قوت پیش می رود و توطئه های دشمنان نمی تواند در حرکت پرشتاب ملت تاثیری بگذارد.

وی اضافه کرد: امروز سپاه روح الله استان مرکزی در کنار همه ماموریت هایی که در حال انجام است، با توجه به احساس نیازی که وجود داشته به مسکن رزمندگان بسیجی ورود پیدا کرده که به دنبال این هستیم کار اثربخشی در این راستا انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در برخی از مناطق استان وجود داشت بحث وجود مسکن نامناسب برخی از رزمندگان بسیجی است که عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند که این عزیزان در طول این سال ها با عزت نفسی که داشتند با مشکل مسکن روبه رو بودند و امروز وظیفه داریم کاری در این راستا انجام دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد رزمندگان بسیجی در مقاطعی از دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه های مختلف انقلاب جانفشانی ها و مجاهدت های زیادی برای مردم و انقلاب انجام دادند و شایسته نظام اسلامی نیست که امروز رزمنده مجاهد آن دچار مشکل مسکن باشد.

کریمی افزود: با ورود گروه های جهادی بسیج سازندگی ، ارائه تسهیلات و آورده های خود رزمندگان به مسئله ساماندهی مسکن رزمندگان ورود پیدا کرده ایم و امیدواریم با همکاری و مشارکت کلیه دستگاه ها در کوتاه مدت اقدامات اثربخشی انجام دهیم.

وی گفت: امروز مهمترین اولویت سپاه پاسداران محرومیت زدایی و ریشه‎کنی فقر در جامعه و خصوصا در مناطق کم برخوردار است که تمام توانمان را برای خدمت رسانی به مردم پای کار خواهیم آورد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: یکی دیگر از کارهای سپاه روح الله توجه و رفع آسیب های اجتماعی در جامعه و خصوصا در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار است که با محوریت قرارگاه جوادالائمه اقدامات متنوعی انجام می دهد.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز محوریت کار قرارگاه جوادالائمه در سپاه ارائه مشاوره های تخصصی و اقدامات اثرگذار اجتماعی برای رفع مشکلات قضائی ، اعتیاد، طلاق و سایر آسیب ها است که در ابعاد مختلف دنبال می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار