اهدا ۴۰۰ سری جهیزیه به نیت شهدای شهرستان اردکان

فرمانده سپاه شهرستان اردکان گفت: تاکنون ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اردکانی اهدا شده که تا پایان سال بیش از ۲۰ سری دیگر نیز تهیه و اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ - 08February 2021

اهدا ۴۰۰ سری جهیزیه به نیت شهدای شهرستان اردکانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «اسدالله امامی» در نشست خبری یادواره شهدای این شهرستان که در حسینیه سیدمحمدآقا یزد با اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه این شهرستان ۴۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: کوچکترین شهید اردکان ۱۴ سال سن و بزرگ ترین شهید این شهرستان ۸۲ سال سن دارد.

وی با بیان اینکه در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان و با همکاری هیات مذهبی، خیرین و مردم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده است، افزود: در مناسبت های مختلف نیز بیش از هفت هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردکان با اشاره به اینکه تا پایان سال بیش از ۲۰ سری جهیزیه ایرانی به نوعروسان این شهرستان اهدا می شود، گفت: تا کنون ۴۰۰ سری جهیزیه تهیه و و اهدا شده است.

سرهنگ امامی با بیان اینکه در شهرستان اردکان سوم بهمن ماه تا سوم اسفند بهمن شهدایی نام گذاری شده است، ادامه داد: در این ایام اقدامات ارزشمندی در راستای خدمت رسانی به نام و یاد شهدا انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان دارالعباده و درالعلم یزد، تصریح کرد: توزیع ۷۴۷ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شهرستان، اهدا ۳۰ تبلت دانش آموزی، بهسازی هشت خانه محروم، توزیع بیش از هزار بسته گوشت، اجرای ۳۲ طرح محرومیت زدایی با همکاری گروه های جهادی و لایروبی قنوات از جمله اقدامات انجام شده در راستای این کنگره است.

فرمانده سپاه شهرستان اردکان با اشاره به اجرای طرح نان صلواتی در این شهرستان گفت: تعداد ۱۳ نانوایی در اردکان برای اهدا نان صلواتی مشخص شدند و در هر نانوایی گوشه ای ای وصیت نامه شهدا نصب شده است.

خاطرنشان می‌شود شهرستان اردکان بیش از ۱۰۰۰ جانباز در دوران دفاع مقدس، سه هزار رزمنده، ۷۲ آزاده، ۷۴ همسر شهید، ۲۰ مادر شهید و ۱۳۸ فرزند شهد دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار