پدر شهید «ابراهیم غفاری راشد» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرزندم نوحه‌خوانی را از حاج «مهدی خادم آذریان» یاد گرفته بود

«بیوک آقا غفاری راشد» گفت: فرزندم نوحه‌خوانی را از حاج «مهدی خادم آذریان» یاد گرفته بود و در مجالس قبل از ایشان نوحه می‌خواند.
کد خبر: ۴۴۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ - 09February 2021

«بیوک آقا غفاری راشد» پدر شهید «ابراهیم غفاری راشد» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: ابراهیم اولین فرزند اول و مهربان بودن از مهمترین ویژگی او بود.

وی با بیان اینکه پسرم عاشق قرآن و نماز بود، توضیح داد: او در مسجد طالقانی اذان و تکبیر می‌گفت. نوحه‌خوانی را هم از حاج «مهدی خادم آذریان» یاد گرفته بود و در مجالس قبل از ایشان نوحه می‌خواند.

غفاری راشد افزود: روزی به خانه آمد و گفت اجازه بدهید من هم به جبهه بروم که من در جوابش گفتم تنها 17 سال داری، کمی صبر کن، بعد از بزرگ شدنت خودم گل بر گردن و کفن بر تنت به جبهه بدرقه‌ات می‌کنم. حرفمان را نپذیرفت و اردیبهشت سال 1365 آماده رفتن به جبهه شد.

وی با بیان اینکه ابراهیم فقط برای رضای خدا رفت، اظهار داشت: فرزندم به ما گفته بود که تا آخرین گلوله خواهد جنگید و اگر در محاصره دشمن هم باشد، اسیر نمی‌شود.

پدر شهید ابراهیم غفاری راشد خاطرنشان کرد: بر اساس گفته همرزمانش، ابراهیم در نبرد پنج ضلعی در شلمچه با شجاعت جنگید و به شهادت رسید. سال‌ها منتظر هستیم ولی خبری از پیکر فرزندم نیست. شاید خودش راضی به داشتن مزار نبود.

گفتنی است، شهید «ابراهیم غفاری راشد» اول مهرماه 1347 در تبریز به دنیا آمده و 21 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار