فرداشب

مراسم بزرگداشت شهید "علی یزدانی" مدافع حرم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت مهندس شهید علی یزدانی از مجاهدان و مدافعان حریم اهل بیت، روز چهارشنبه (19 فروردین) با سخنرانی سعید قاسمی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ - 07April 2015

مراسم بزرگداشت شهید

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در این مراسم که به همت دوستان و همرزمان آن شهید در هیئت مکتبالشهداء و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، سردار سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس به سخنرانی خواهد پرداخت.

مهندس شهید علی یزدانی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق بود، که به منظور کمک به ارتش و نیروهای مردمی این کشور در امر مبارزه با داعش در عراق حضور یافته بود.

شهید یزدانی از مجاهدان و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت سوم فروردین ماه سال 1394 همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه شهید هادی جعفری طی عملیات مستشاری عراق در مبارزه با عوامل تکفیری داعش در تکریت، به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای یافتآباد واقع در میدان الغدیر کنار دیگر شهدا آرام گرفت.

بنابر این گزارش، مراسم بزرگداشت شهادت شهید علی یزدانی، چهارشنبه (19 فروردین) از ساعت 20 در حسینه محزون ابوالفضل(ع) واقع در منطقه 17، خیابان شهید حسنی(قلعهمرغی)، کوچه شهید نجفی، حسینیه محزون ابوالفضل(ع) و با مدیحهسرای حاج سید محمد جوادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار