رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ملت ایران با تحمل همه سختی‌ها پای این انقلاب ایستاده‌‌اند

آیت‌الله «سیدهاشم حسینی‌بوشهری» گفت: ملت ایران با تحمل همه سختی‌ها و مشکلات پای این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است ایستاده‌اند و این وظیفه مسئولان نظام است که در راستای برطرف کردن مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات مردم اقدام کنند.
کد خبر: ۴۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ - 10February 2021

به گزارش دفاع ‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی‌ بوشهری» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این روز را یادآور شکست اهریمن و دشمنان اسلام و پیروزی فجرآفرینان دانست و اظهار داشت: 22 بهمن یادآور خاطره‌های مهم و به یادماندنی برای ملتی است که با فداکاری، استقامت و پایداری توانست بر نظام 2500 ساله شاهنشاهی پیروز شود.

وی با تأکید بر ادامه راه امام راحل، شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران همواره در عرصه‌های مختلف نشان دادند که همانند 42 سال گذشته در مسیر انقلاب حرکت و از سختی‌ها و مشکلات ایجاد شده از سوی دشمن نمی‌هراسند و در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر روز با طرح، نقشه‌ و توطئه‌ای درصدد این هستند که بین مردم و نظام فاصله اندازند و کشور را در تنگنا قرار دهند تاکید کرد: شما ملت ایران که از عزیزترین عزیزان خود برای پیروزی و استمرار این انقلاب گذشتید و ثابت کردید که این تنگناها شما را خسته نمی‌کند و دست از انقلاب بر نمی‌دارید.

حسینی‌بوشهری رسالت و وظیفه مسئولان را گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست و خاطر نشان کرد:  ملت ایران با تحمل همه سختی‌ها و مشکلات پای این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است ایستاده‌اند و این وظیفه مسئولان نظام است که در راستای برطرف کردن مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات مردم اقدام کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان با همت و اراده باید تلاش کنند پا به پای بسیاری از دستاوردهای انقلاب برای رفاه مردم نیز گام بردارند و نباید این تحریم‌های ظالمانه و برخی بی تدبیری‌ها سبب شود مردم از آرمان‌های خود و بیعت با رهبر معظم انقلاب دست بردارند. 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با هوشمندی، درایت و شجاعت با آن پیش بینی‌های هوشمندانه خود برای جهانیان شناخته شده و این یک نعمت است که مردم ایران باید قدر این داشته‌های خود را بدانند.

وی تاکید کرد: مردم ایران به خصوص استان بوشهر همواره در مقابل استعمار، استکبار و سختی‌های زیاد ایستاده و از عهده امتحان‌های بسیار برآمده‌اند و به طور یقین نیز با اراده شما مردم این انقلاب به سرانجام می‌رسد.     

حسینی بوشهری اظهار کرد: گرچه امسال به سبب شیوع ویروس کرونا مردم نمی‌توانند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند اما این مردم با توجه به علاقه‌ای که به نظام دارند با شیوه‌های جدیدی سعی می‌کنند حضور خود را به نمایش بگذارند و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها