مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تحقق گام دوم انقلاب، اندیشه‌های امامین انقلاب را جهانی خواهد کرد/ جهاد، باطل‌السحر کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامی

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خط‌مشی آرامان‌خواهانه به سمت افق‌های روشن و دستورالعمل ۴۰ سال دوم انقلاب برای حرکت مردم ایران اسلامی در استمرار بخشیدن به انقلاب اسلامی است و با اجرای این بیانیه راه عزت، پیشرفت و تداوم راه شهدا و انقلاب در جهان فراگیر خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ - 12February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و اقشار مختلف در مسجد نبوت مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم، انقلاب اسلامی را یکی از نعمات الهی دانست و اظهار داشت: اگر قدردان نعمت عظیمی که به برکت جهاد و ایثار مجاهدان به دست آمده، باشیم خداوند نیز نعمت خود را فزونی می‌دهد و اگر کفران نعمت کنیم عقوبت خداوند شامل حال ما خواهد شد که اولین عقوبت، زائل شدن این نعمت خواهد بود و این وعده الهی است.

وی در ادامه به اهمیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت مجاهدان، ایران اسلامی مهد نشر معارف دین و اهل‌بیت، علم و همه کرامت‌هایی که باید یک جامعه از آن برخوردار باشد، شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران برای به دست آوردن مطاع ناچیز دنیا انقلاب نکرد، بلکه قیام ملت به پا خواسته ایران اسلامی برای حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش‌های اسلامی بود. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه انقلاب به دستاوردهایی دست پیدا کرده که محیرالعقول است و باید در حفظ و صیانت از آن تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی با همه فراز و فرودهایی که داشت این روزها به پایان ۴۲ سالگی و آغاز ۴۳ سالگی رسیده است. دشمنان داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی این نظام در طول حیات انقلاب از هر توطئه‌ای برای ساقط کردن آن استفاده کردند اما ایستادگی و مقاومت همه جانبه امت همیشه در صحنه توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: امروز عمق انقلاب اسلامی صرفاً در کشورهای منطقه نیست بلکه در سطح‌ بین‌المللی اندیشه‌های انقلاب اسلامی رسوخ کرده است و این مهم، جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که مدیون رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی مجاهدان است.

این مسئول تصریح کرد: ۴۲ سال از حیات انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت گام‌های موثری برداشته شده و برای استمرار این انقلاب باید گام‌های بلندی برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بیانیه ‌گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: این بیانیه خط‌مشی آرامان‌خواهانه به سمت افق‌های روشن و دستورالعمل ۴۰ سال دوم انقلاب برای حرکت مردم ایران اسلامی در استمرار بخشیدن به انقلاب اسلامی است. با اجرای این بیانیه راه عزت، پیشرفت و تداوم راه شهدا و انقلاب در جهان فراگیر خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: باطل‌السحر دشمنان انقلاب اسلامی، جهاد همه جانبه است. باید روحیه جهاد را که در سایه آن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حماسه پرافتخار دفاع مقدس رقم خورد را در خود زنده نگهداریم.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: مسیر پیشرفت، گسترش نهضت امام خمینی (ره) و آرمان‌خواهی هموار است باید با ثبات قدم، مقاومت و استفاده از موفقیت‌ها، حرکت کنیم و دشمن را از منطقه اخراج کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها