مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد:

افزایش فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروز 94

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: استقبال از میهمانان نوروزی در ایام نوروز 1394 با افزایش فعالیت‌ها و خدمات در مجموعه همراه بود.
کد خبر: ۴۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ - 08April 2015

افزایش فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروز 94

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام سال جدید و فصل بهار استان همدان را یکی از استان های مناسب برای سفر در طول سال و هم چنین نوروز دانست و بیان داشت: همدان با داشتن آثار تاریخی و فضاهای مختلف تفریحی و گردشگری همه ساله میزبان میهمانانی از اقصی نقاط کشور است.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در ادامه افزود: باغ موزه دفاع مقدس نیز هم چون دیگر مکان های دیدنی و گردشگری استان میزبان میهمانان و هم وطنان در طول ایام نوروز 1394 بوده و 11 هزار نفر در این ایام از این مجموعه فرهنگی بازدید کرده اند.

وی با اشاره به گسترش فضای بازدید در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: در جهت رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی، باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در طول ایام نوروز به صورت یک سره از ساعت 9 صبح تا نیم ساعت پیش از اذان مغرب و عشاء پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی اضافه کرد: اجرای نمایش خیابانی با نام «نقل جعفر» به نویسندگی و کارگردانی فولاد ابراهیمیان و بازی مهدی کوثری از دیگر فعالیت های این مجموعه در طول ایام نوروز به شمار می رود.

سرهنگ الهی تبار هم چنین از افتتاح بخش جدیدی با عنوان «جنگ به روایت کودکان» در این مرکز فرهنگی نیز خبر داد و تصریح کرد: گالری نقاشی کودکان به عنوان یکی از جذاب ترین بخش های مجموعه در این ایام مورد استقبال بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار گرفته است.  

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان پخش فیلم و کلیپ با موضوع دفاع مقدس در سالن همایش های باغ موزه را یکی از نکات بارز و قابل توجه در بازدید های امسال دانست و یادآور شد: روایت گری نیز در هر موزه ای بدون شک یکی از اصلی ترین فعالیت ها به شمار می رود و این مهم در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان نیز مستثناء نبوده و این مجموعه در طول ایام نوروز با 18 راوی میزبان بازدیدکنندگان و میهمانان نوروزی بوده است.

وی در پایان ارائه خدمات در فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و فروشگاه عرضه مواد غذایی را از دیگر فعالیت های جانبی باغ موزه دفاع مقدس استان در نوروز 94 خواند و تصریح کرد: امسال برای نخستین بار بخش نظرسنجی نیز در مجموعه راه اندازی شد و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار