نماینده مجلس شورای اسلامی:

رهبری و درایت امام خمینی (ره) موجب تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی شد

حجت‌الاسلام محمد صفری نقش امام خمینی (ره) را در استحکام پایه‌های‌ انقلاب اسلامی و ساختار جمهوری اسلامی ایران مهم توصیف کرد.
کد خبر: ۴۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 13February 2021

رهبری و درایت امام خمینی (ره) باعث استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد صفری نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تا زمانی‌که مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند، انقلاب اسلامی از گزند توطئه و خصومت‌های دشمنان در امان است، اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ریشه مذهبی آن بوده که نمونه نداشته است؛ چنانچه ریشه برخی انقلاب‌ها مثل انقلاب فرانسه در فقر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ریشه مذهبی انقلاب اسلامی باعث پیروزی آن شد، عنوان کرد: ریشه‌های انقلاب اسلامی بر خلاف لیبرالیسم و کمونیسم بوده که همین امر باعث ادامه روند اهداف آن تا به امروز شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیروزی آن اشاره کرد و یادآور شد: رهبران انقلاب ما انسان‌های سالم و ساده‌زیستی بودند و توانستند تبدیل به الگویی برای انقلابیون شوند در حالی که در انقلاب بسیاری از کشورها این ویژگی وجود نداشت و باعث شد انقلاب آنها به ثمر ننشیند و یا نظام جدید بعد از مدتی از هم بپاشد.

صفری همچنین به قوانینی اشاره کرد که بعد از پیروزی انقلاب تدوین شدند و افزود: قانون اساسی و سایر قوانینی که بعد از انقلاب به تصویب رسیدند، ساختار نظام جمهوری اسلامی را تقویت کردند همچنین تشکیل و تأسیس برخی نهادها و بنیادها باعث استحکام پایه‌های نظام شد.

وی افزود: در این بین وقوع جنگ تحمیلی و تحریم‌‎های ظالمانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی شکل گرفت، باعث شد انقلاب در مسیر خود هزینه‌هایی را نیز بدهد اما به دلیل استحکام بنیان، خدشه‌ای به آن وارد نشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار