نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

کارآمدی نظام در گرو انجام وظایف صحیح مسئولان است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: باید به این مساله توجه شود که کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح وظایف توسط مسئولان به خصوص نمایندگان مجلس است.
کد خبر: ۴۴۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 13February 2021

کارآمدی نظام در گرو انجام وظایف صحیح مسئولان است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در دیدار با علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید انتظارات رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ایجاد امید و تثبیت آن در جامعه بعد از قوه قضائیه وظیفه دیگر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، گفت: این که رهبر معظم انقلاب این دوره از مجلس را با نام مجلس انقلابی نامیدند یک‌ پشتوانه عظیمی برای نمایندگان ایجاد کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: توجه به موضوع فرهنگ، تقویت معیشت و اقتصاد مردم، جهش تولید، ساخت مسکن و توجه به اقتدار ملی با مصوبه اخیر در موضوع اجرای برجام در جهت مقابله با دشمنان از جمله اولویت‌های مجلس در این دوره است.

علی نیکزاد موضوع شفافیت آرا و افزایش جمعیت را از دیگر موضوعات مطرح در مجلس دانست و افزود: همه تلاش مجلس این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را جامعه عمل پوشانده و در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار