همکاری ۴۰۰ نفر از کارگران تفت در طرح «شیفت ایثار» / اهدا ۴۰۰ جلد کتاب با موضوع شهدا به کتابخانه‌های تفت

فرمانده سپاه شهرستان تفت گفت: ۴۰ خدمت برنامه ریزی شده در کنگره ملی شهدای استان در شهرستان تفت نیز برنامه ریزی و اجرا می‌شود. همکاری ۴۰۰ نفر از کارگران شهرستان در طرح «شیفت ایثار» از جمله اقدامات انجام شده در راستای کنگره شهدای استان است. ۴۰۰ جلد کتاب با موضوع شهدا به کتابخانه‌های شهرستان اهدا و ۴۲۰ مترمربع از دیوار‌های شهرستان به نقش شهدا مزین شده است.
کد خبر: ۴۴۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 15February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرگرد سید «مصطفی آقایی‌میبدی» فرمانده سپاه شهرستان تفت در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد که پیش از ظهر امروز ۲۷ بهمن ۹۹ در حسینیه سیدمحمد آقا یزد برگزار شد با بیان اینکه برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان در شهرستان تفت از مهر ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: یادواره شهدای این شهرستان که یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره در شهرستان‌ها است ۲۶ بهمن ماه سال جاری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده تفت در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی مرتبط با کنگره ملی شهدا، افزود: توزیع تا کنون ۱۰ هزار بسته بهداشتی، توزیع چهار هزار بسته فرهنگی، حمایت از ۴۰ نفر از بیماران خاص شهرستان در راستای طرح «نبض زندگی»، حمایت از ۱۰۰ یتیم، همکاری ۴۰۰ نفر از کارگران شهرستان در طرح «شیفت ایثار» از جمله اقدامات انجام شده در راستای کنگره شهدای استان است.

فرمانده سپاه شهرستان تفت ادامه داد: اهدای ۱۸۵ واحد خون، آزادی چهار زندانی غیر عمد در راستای طرح «موسم پرواز»، تهیه و انتشار ۲۸۰ دقیقه کلیپ و موشن گرافی مرتبط با شهدا در شهرستان، دیدار با ۳۰۰ خانواده شهید و ۲۰۰۰ رزمنده، توزیع ۴۰۰ جلد قرآن در شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده مرتبط با کنگره شهدا است.

سرگرد آقایی میبدی اظهار کرد: در طرح «به اسم شهید» ۲۸ خانواده نام فرزندان خود را با نام شهدا نامگذاری کردند، در طرح «به نشانی شهید» تمثال ۳۱۵ شهید تفتی در سطح هرستان نصب شده است، ۴۰۰ جلد کتاب با موضوع شهدا به کتابخانه‌های شهرستان اهدا و ۴۲۰ مترمربع از دیوار‌های شهرستان به نقش شهدا مزین شده است.

علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه همگان است، اظهار کرد: توزیع پنج هزار متر مربع آبرسانی، بازسازی ۲۶ کیلومتر مسیر نهرها، لایروبی ۱۰ کیلومتر از قنوات، احداث سالن ورزشی در روستای علی آباد، تکمیل و مرمت ۱۳ مسجد، احداث بند‌های خاکی و سنگی در روستا‌های شهرستان و احداث هفت کیلومتر خط انتقال آب از جمله اقدامات و عملیات محرومیت زدایی در شهرستان تفت است.

وی با اشاره به بهبود کیفیت آب شرب مصرفی شهرستان، افزود: تهیه و توزیع ۱۳ مورد جهیزیه برای نوعروسان تفتی، اهدای بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی و برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت حضوری و مجازی از دیگر اقدامات شهرستان تفت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار