فرمانده سپاه ناحیه محلات:

نیم‌ور محلات میزبان شهید گمنام خواهد بود

سرهنگ رضایی گفت: شهرستان نیم ور محلات توفیق میزبانی از یک شهید گمنام را دارد و با مشارکت کلیه دستگاه‌های شهرستانی سعی بر این داریم که از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۴۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 15February 2021

نیم ور محلات میزبان شهید گمنام خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «حسین رضایی» فرمانده سپاه ناحیه محلات در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرستان نیم‌ور محلات با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهدای انقلاب اسلامی با مجاهدتی که انجام دادند موجب ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی شدند و امروز همه داشته‌هایمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری و مجاهدت رزمندگان هستیم.

وی افزود: شهدا نماد ایستادگی و مقاومت هستند که با رفتار و عملکرد خود ثابت کردند تنها راه پیروزی بر دشمنان ایستادگی و مقاومت بر روی ارزش‌ها است و لذا ورود شهید به داخل هر شهری موجب احیای ارزش ها و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می شود و باید این فرصت را قدر بدانیم.

فرمانده سپاه ناحیه محلات اظهار کرد: دشمنان در طی این سال‌ها از شگردهای مختلفی برای ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران و به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت داشتند که به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران در هیچ کدام موفق نبوده و در تمام راهبردها با شکست جدی روبه رو شده است.

وی بیان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای عزیز یک ضرورت محسوب می‌شود که باید در ابعاد مختلف به خوبی انجام شود و ما امروز در قبال این مسئله یک رسالت زینبی(س) بر عهده داریم که نباید از آن غافل شویم.

رضایی با بیان اینکه شهرستان نیم‌ور محلات توفیق میزبانی از یک شهید گمنام را دارد و با مشارکت کلیه دستگاه‌های شهرستانی سعی بر این داریم که از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده کنیم، گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهرستان محلات و آیین های تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام برنامه های خوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته ایم که هم مردم شهید پرور شهر محلات و هم نیم ور و مناطق اطراف بتوانند از مراسمات معنوی به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: در روز جمعه مورخ هشتم اسفند ماه شهید گمنام از معراج شهدا تحویل گرفته می‌شود که در گلزار شهدای شهرستان محلات و همچنین حسینیه سادات نیم‌ور برنامه شبی با شهید در نظر گرفته شده و روز شنبه هم مراسم تشییع خودرویی از ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای محلات مراسم تشییع شروع می‌شود و در نهایت شهید در پارک گلستان نیم‌ور خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های سلامت همراه با توزیع ماسک و مواد بهداشتی و حضور فعال بسیجیان جامعه پزشکی از مهم‌ترین برنامه ها است که تمام تلاشمان را برای رعایت دقیق پروتکل‌ها خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار