دفاع پرس منتشر کرد؛

بخشی از دست نوشته ها و فیلم های منتشر نشده از شهید سپهبد صیاد شیرازی

بخشی از دست نوشته ها و سخنرانی های منتشر نشده از شهید سپهبد صیاد شیرازی که به صورت مستند تدوین شده است در دفاع پرس منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ - 09April 2015

بخشی از دست نوشته ها و فیلم های منتشر نشده از شهید سپهبد صیاد شیرازی

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس؛ بخشی از دست نوشته و سخنرانی های منتشر نشده امیرالشهدای نیروهای مسلح سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که به صورت مستند و کاری از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی از این بخش قابل مشاهده است.

 

بخشی از دست نوشته شهید صیاد شیرازی: در این لحظه اعتراف می کنم که بهترین خاطره من از محیط پر برکت جبهه های نبرد همانا نمازهایی بود که در جمع شما عزیزان در حسینیه های قرارگاه های عملیاتی برگزار می کردیم.

نمازهای یومیه را به جماعت و سر وقت برگزار کنیم و زمینه نزول برکات و امداد های الهی را در محیط سربازی خود فراهم سازیم. اخلاص در عمل داشته باشیم و کار را فقط برای خدا کنیم که به فرموده حضرت امام کار برای خدا شکست ندارد.

نور ولایت را عامل حقیقی سعادت بشماریم و در پرتو آن حرکت کنیم و در شناخت این نور ارزش و قدر روحانیت معظم را بدانیم.

سختی ها طبیعت راه مقدس ما است، به وعده خداوند سبحان اعتماد کنیم که می فرماید «ان مع العسر یسرا» (بالاخره سختیها به آسانیها خواهد انجامید)، مقاوم باشیم و خود را بسازیم و بر تقوای خود بیافزاییم.

حرمت نهاد جوشان انقلاب در متن پیکره ارتش، عقدیتی سیاسی را حفظ کنیم و امیدوار باشیم که انشاالله روح ایمان و تعهد از طریق این نهاد بر محیط سربازی ما حاکم خواهد شد. ما فرماندهان فرماندهی را امانت الهی بدانیم و در امانت داری کوشا باشیم.

قدر شناس همرزمان خود به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم و آگاه باشیم که پیروزی ما در گرو اتحاد ارتش و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است و یادآور ایثارگریهای امت شهید پرورمان در اداره و پشتیبانی جبه نبرد گردیم. و از خداوند منان بخواهیم که انگیزه و روح و توان ما را در سرکوبی دشمنان اسلام قوی بدارد.

 

انتهای پیام/

{$sepehr_old_video_44313}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار