دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده:

باید جبهه حق در برابر استکبار متحد شوند

علیرضا کمالی با اشاره به روحیه استکبارستیزی ملت ایران گفت: ما با قدرت ایمان ایستاد‌ه‌ایم. افرادی که معتقدند ما باید یک جبهه شویم باید یک گروه شوند تا بتوانیم ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۴۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 16February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده اظهار داشت: امت واحده یک تشکل غیردولتی است که ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده تا بتواند ارتباط مردمی و نخبگانی را در حوزه بین‌الملل شکل دهد اما هنوز شش ماه از آغاز فعالیت هایمان نگذشته بود که ماجرای حمله به کشتی آزادی که به سمت غزه رفت اتفاق افتاد.

وی در گفت‌وگو با رادیو انقلاب ادامه داد: در این زمان با ان‌جی‌او‌هایی از چند کشور تصمیم به ادامه کار گرفتیم. ارتباط‌هایی در حوزه جهان اسلام با فعالان اجتماعی که در غرب و در حوزه فلسطین کار می‌کنند همکاری می‌کنیم و در میانمار خیریه مردمی داریم که با کمک‌های مردمی اداره می‌شوند. در غزه و بنگلادش نیز پروژه‌هایی داشتیم و در زمانی‌که حمله‌های وحشیانه به مردم غزه شد ما در کمپ آواره‌های میانماری مدرسه‌ای به اسم مردم ایران با کمک‌های مردمی احداث کردیم.

وی افزود: بین ما و ان‌جی‌او‌های آن‌ها همکاری‌هایی وجود دارد، اما ارتباط‌هایمان رسمی نیست و مردمی ـ نخبگانی است. در کشور‌های حوزه مقاومت مثل سوریه عراق و فلسطین ارتباط‌هایی داریم اما به لحاظ مالی نمی‌توانیم فعالیت گسترده‌ای داشته باشیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای مردم مشروعیت ندارد. مردم فلسطین هیچگاه به ذلت تن ندادند. مقاومت مستمر بوده و اینطور نبوده که بگویند تن به ذلت دادند، اما این‌ها بعد از انقلاب افت نداشتند.

کمیلی افزود: رمز حضور پررنگ ما این است که مواردی را به چشم خود دیدند و ما افراد غرب زده در کشورمان کم نداریم. مشکل ما این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع وحدت را مطرح کردند، اما مردم این را گوش نمی‌دهند. ما با قدرت ایمان ایستاده‌ایم. افرادی که معتقدند ما باید یک جبهه شویم باید یک گروه شوند تا بتوانیم ادامه دهیم.

وی افزود: برنامه ما در ادامه راه این است که امروز باید بچه‌های اقتصادی و با کارآفرینان جهان اسلام با هم اقتصاد قوی راه بیاندازیم. علما کنار هم باشند برای انجام کار علمی و رسانه‌ای مشترک کنار هم باشند. ما باید تحمل همدیگر را داشته باشیم و این را بدانیم که انسان نباید برده دست آمریکایی‌ها باشد، نه اینکه دیگران به او راه را نشان دهند. همانطور که رهبری در روز تشییع حاج قاسم فرمودند مردم ایران باید خودشان را قوی کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار