مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم:

خانواده‌های معظم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند

حجت الاسلام قنبری گفت: خانواده های معظم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند و امروز باید نسبت به تکریم و احترام آنها مسئول باشیم، چراکه این خانواده‌ها از سرمایه های بزرگ نظام اسلامی محسوب می شوند.
کد خبر: ۴۴۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 17February 2021

خانواده های معظم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین «حمیدرضا قنبری دیناروند» مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم و نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک گفت: شهدا وصیت‎ها و امانت های مهمی برجای گذاشته اند و عمل به وصیتنامه شهدا و پاسداری از امانتهای آن‌ها یک تکلیف و رسالت مهمی است که باید به خوبی توجه داشته باشیم.

دیناروند اظهار کرد: حفظ اصل ولایت فقیه، حفظ شعائر دینی، حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ قانون اساسی از مهمترین وصیتنامه های شهدا است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند و امروز باید نسبت به تکریم و احترام آنها مسئول پذیر باشیم، چراکه خانواده های معظم شهدا از سرمایه های بزرگ نظام اسلامی محسوب می شوند و وظیفه داریم به این دو مسئله مهم بیش از گذشته توجه داشته کنیم.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز همه نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی و راه شهدا مسئول هستیم و باید نسبت به وظایف خود به خوبی آگاه باشیم.

وی افزود: امروز تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح برای تکریم خانواده های معظم شهدا یک ضرورت است و همه باید به آن توجه داشته باشند و خوشبختانه این مسئله در استان مرکزی به وضوح دیده می شود که کاملا قابل تقدیر است.

دیناروند بیان کرد: دشمن در مقاطعی به دنبال ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح بود که خوشبختانه با هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای مسلح همه توطئه ها خنثی شد و امروز با وحدت و انسجام به سوی اهداف عالی انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: یکی از وظایف مهم جبهه مقاومت صدور انقلاب اسلامی است که خوشبختانه در طول این سال ها در این کار بسیار موفق عمل کرده و امروز به برکت وجود جبهه مقاومت ایران اسلامی و منطقه از آرامش و ثبات قابل تقدیری برخوردار است.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می برند و در برابر توطئه ها و شیطنت های دشمنان هوشیاری کامل دارند و خوشبختانه با روحیه جهاد و شهادت برای خدمت به نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اساس حرکت نیروهای مسلح عمل به راه و آرمان شهدا است و امروز ملت ایران به داشتن نیروهای مسلح انقلابی که همواره در راه جهاد و شهادت در حال حرکت هستند افتخار می کنند.

در پایان از خانواده های معظم شهیدان والامقام علی اکبر معصومی نژاد، علی گلابی سنجانی، مسلم حیدری و رجب علی جودکی با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار