امام جمعه چگنی:

امروز انقلاب اسلامی در اوج بالندگی و پویایی قرار دارد

حجت الاسلام صمد حافظی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج بالندگی و پویایی قرار دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند خاطرات جبهه و جنگ، ذخیره‌هایی است برای ایران اسلامی که مشاهده کنیم ما که ما از کجاها به کجا رسیدیم و امروز نیز در اوج اقتدار قرار داریم، این ثمره خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۴۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ - 19February 2021

امروز انقلاب اسلامی در اوج بالندگی و پویایی قرار دارد

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «صمد حافظی» امام جمعه چگنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهر، اظهار داشت: هر نفسی که انسان می‌کشد یک گام به‌سوی مرگ می‌رود، بایستی ما در کلام، رفتار و اعمال خود مراقبت داشته باشیم.

وی با اشاره به موج چهارم ویروس منحوس افزود: با توجه به تلاشی که همه مسئولین و کادر درمان شهرستان چگنی برای مقابله با کرونا دارند ما نیز وظیفه‌داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

امام‌جمعه چگنی با اشاره به اینکه عادی‌سازی کرونا در شرایط فعلی خطرآفرین است، عنوان کرد: در زمینهٔ بارش‌های اخیر که منجر به سیلاب در برخی نقاط شهرستان شد عده‌ای در فضای مجازی مطالب مسمومی در این راستا منتشر کردند که این رویه بسیار نادرست است و نباید اخبار نادرست منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج بالندگی و پویایی قرار دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند خاطرات جبهه و جنگ، ذخیره‌هایی است برای ایران اسلامی  که مشاهده کنیم ما که ما از کجاها به کجا رسیدیم و امروز نیز در اوج اقتدار قرار داریم، این ثمره خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حافظی با اشاره به تبریک سالروز میلاد باسعادت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) بیان کرد: امروز امنیتی که حاکم بر ایران اسلامی است مدیون هدایت‌های مقام معظم رهبری،شهدا، مجاهدان عرصه امنیت، رزمندگان و… است که مردم  همیشه درصحنه انقلاب  در این راستا قدردان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار