رئیس قوه قضائیه در سفر به یاسوج:

رسیدگی به زلزله‌زدگان سی‌سخت در اولویت کاری مسئولان باشد

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه زلزله شهر سی‌سخت همه ما را نگران کرد، گفت: مسئولان رسیدگی به زلزله‌زدگان سی‌سخت را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۴۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ - 20February 2021

بررسی مشکلات مردم در سفر‌های استانی/ زلزله سی‌سخت نگرانمان کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه صبح امروز (شنبه) در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی افزود: در سفر‌های استانی از یک ماه قبل مسائل و مشکلات بررسی و وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به قوه قضائیه و وضعیت استان بررسی و سپس به دنبال گزارش بررسی‌ها، سفر استانی انجام می‌شود و امیدواریم که در نشست با همکاران عزیزم و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و مسئولین در شورای اداری، مباحث مربوط به استان مطرح شود.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: در نشست نهایی که با شورای قضائی استان خواهیم داشت، مشکلاتی را که بشود درباره آن‌ها در استان تصمیم‌گیری کنیم، راجع به آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد و برخی از موارد نیز در تهران دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: من ادای احترام می‌کنم به شهدای عالی‌قدر استان و استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی است که شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده، یاد همه این شهدای عالی‌قدر را گرامی می‌دارم؛ یاد آیت‌الله ملک حسینی (ره) را که از بزرگان استان بودند و بنده نسبت به ایشان ارادت داشتم، گرامی می‌دارم و برای همه ایثارگران و جانبازان طلب عافیت کنم.

وی در ادامه به زلزله شهر سی‌سخت اشاره و بیان کرد: این واقعه همه ما را نگران کرد و الحمدلله که تاکنون اقداماتی انجام شده و امیدوارم خداوند‬ به همه مردم سی‌سخت، صبر مرحمت کند و توفیق داشته باشیم که بتوانیم در راستای بهتر شدن وضعیت مردم سی‌سخت، انجام دهیم.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: مسئولان رسیدگی به زلزله‌زدگان سی‌سخت را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها