رئیس قوه قضائیه:

حمایت از تولید موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

رئیس قوه قضائیه حمایت از تولید را وظیفه مهم دستگاه قضا، دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: این امر سبب استقلال اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 20February 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه عصر امروز (شنبه) در جمع کارکنان دستگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئله واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی یک ضرورت است؛ زیرا با این کار، هم بخش خصوصی توانمند می‌شود و هم قدرت تولید افزایش می‌یابد.

وی افزود: اصل خصوصی‌سازی مورد تأیید و تاکید است و حمایت از تولید وظیفه مهم دستگاه قضائی و دولت و مجلس است که سبب استقلال اقتصادی و بی‌نیاز شدن از بیگانگان و افزایش اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی و داشتن دستی پر برای مقابله با دشمنان می‌شود.

رئیس دستگاه قضا تأکید کرد: هرچه تولید در کشور افزایش یابد، قدرت کشور نیز افزایش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین گفت: احقاق حق و تسریع در رسیدگی به مشکلات و پرونده‌های مردم از مهمترین وظایف قوه قضائیه است.

وی عنوان کرد: باید مسائل مردم را با دقت و سرعت و حساسیت انجام داد و با مردم مدارا کرد. مدارا کردن تنها رفتار خوب داشتن نیست، بلکه مهمترین مسئله این است که سخن آن‌ها را شنید و با آن‌ها با کرامت برخورد کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم استان مردم بسیار خوبی هستند، گفت: باید رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد و کارشان را به‌موقع و دقیق و سریع انجام داد و آنها را به حقشان رساند.

حجت‌الاسلام رئیسی حفظ حقوق عامه را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در این استان منابع طبیعی بسیار و ذخایر بسیار داریم و دادگستری هم باید حافظ حقوق عامه باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها