امام جمعه بوشهر تآکید کرد؛

لزوم تنظیم نقشه راه در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی استان بوشهر گفت: سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی استان بوشهر به عنوان الگویی برای کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰ - 22February 2021

لزوم تنظیم نقشه راه در سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد دو طرح مهم هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۶ اسفند سالروز ارتحال آیت الله معتقد اهرمی مؤلف کتاب «قرآن رمزدار» به عنوان روز قرآنی بوشهر گفت: این نامگذاری بیانگر جایگاه ویژه قرآن در این استان است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی استان بوشهر به عنوان الگویی برای کشور محسوب می‌شود.

وی بر لزوم تنظیم نقشه راه رسیدن به اهداف ذکر شده در سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی استان تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های مربوطه باید همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند.

صفایی بوشهری توجه به قرآن و انس با آن را پیّ نیاز دستیابی به تمدن و معرفت اسلامی دانست و بیان کرد: قرآن کتابی آسمانی است که انسان را از ظلمات خارج کرده و به سمت نور الهی هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انسان با استفاده از قرآن می‌تواند به کمال برسد ادامه داد: اگر قرآن و آیه‌های قرآن را سرلوحه تمام حوزه‌ها از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و همچنین زندگی فردی خود قرار دهیم بدون شک به تمام اهداف خود خواهیم رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار