فرمانده ناجا عنوان کرد؛

قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش/ کاهش ۸ درصدی تصادفات

سردار اشتری با تأکید بر اینکه مأموران انتظامی در مأموریت‌های محوله با شناسایی‌های دقیق و اشراف اطلاعاتی کامل وارد عرصه شوند، گفت: در بحث دستگیری اراذل و اوباش باید با قاطعیت این افراد را دستگیر کرد که افکار عمومی آن را می‌پسندند.
کد خبر: ۴۴۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ - 22February 2021

قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش/ کاهش هشت درصدی تصادفاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جلسه جمع‌بندی طرح نظارت ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تشکر از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و تمامی مأموران انتظامی، اظهار داشت: پرسنل انتظامی در تمامی مجموعه‌ها مشکلات مردم را حل می‌کنند که این یکی از بزرگترین مستحبات بوده و این نعمت بزرگی است که پیامبر اکرم (ص) به آن تأکید کردند و هر حاکمیتی وظیفه تضمین امنیت و سلامت مردم را دارد که موضوع امنیت بر عهده ناجا است و مردم امنیت عمومی را از ما می‌خواهند.

وی افزود: درخصوص بازرسی و نظارت‌ها باید گفت که این امر اثرات مثبتی دارد که در این رابطه از معاونان، مدیران و همچنین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه مجموعه‌های فرماندهی انتظامی غرب و شرق تهران کمربند امنیتی تهران بزرگ هستند، عنوان کرد: تقویت این دو مجموعه باعث تقویت امنیت تهران می‌شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه فعالیت پلیس برای تمام مردم، مسئولان و تک تک آحاد جامعه محسوس است، گفت: در بحث کاهش تصادفات باید بیش از پیش تلاش شود تا شاهد کاهش چشمگیری آمار تلفات در این زمینه باشیم و خوشبختانه در غرب استان تهران امسال شاهد کاهش هشت درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته هستیم.

این مقام ارشد انتظامی در بحث مقابله با اراذل و اوباش بیان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که این امر باید ادامه‌دار باشد؛ چراکه این دستگیری‌ها اثرات بسیار خوبی در تأمین و حفظ نظم و امنیت جامعه داشته است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه مأموران انتظامی در مأموریت‌های محوله با شناسایی‌های دقیق و اشراف اطلاعاتی کامل وارد عرصه شوند، افزود: در بحث دستگیری اراذل و اوباش باید با قاطعیت این افراد را دستگیر کرد که افکار عمومی آن را می‌پسندند و دستگیری‌ها و تحویل آن‌ها به مقامات قضائی به صورت مستمر در دستور کار ناجا است که الحمدلله مقام معظم رهبری نیز از این بابت رضایت داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در بحث سرقت که یکی از موضوعات مهم کشوری است، قرارگاه مبارزه با سرقت راه‌اندازی شده و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و کشفیات زیاد و خوبی داشتیم، ولی نیاز است به‌صورت ویژه موضوع دنبال شود؛ چرا که این امر از نظر روانی برای شهروندان بسیار مهم است.

وی گفت: در بحث آموزش‌ها و گزینش، ناجا سعی کرده عضویابی کند نه فقط عضوگیری که افراد دارای صلاحیت وارد سازمان شوند و همچنین آموزش‌های برای پرسنل می‌باید تداوم داشته باشد و فقط برای بدو ورود نباشد و معاونت‌ها و یگان‌ها باید به سمت حرفه‌ای شدن در این زمینه بروند.

سردار اشتری با بیان اینکه قرارگاه جهادی صیانت از پرسنل باید به‌صورت مرتب تشکیل شود، عنوان کرد: صیانت از کارکنان همیشه در دستور کار است و فرماندهان نیز در این زمینه مسئولیت جدی بر عهده دارند و سرکشی‌ها و بازدید‌ها به صورت مرتب مدنظر باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در بحث معیشت کارکنان یک عقب‌ماندگی مشاهده می‌شود، تصریح کرد: در بحث مسکن و حقوق در برخی رده‌ها افزایش حقوق نسبتا خوب بوده که این گام خوبی است، ولی متأسفانه به قدری تورم وجود دارد که افزایش حقوق‌ها زیاد به چشم نمی‌آید و پرسنل تحت فشارند که ناجا به دنبال کمک‌های معیشتی به پرسنل است.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ هزار نفر از پرسنل فاقد منزل ملکی هستند که این امر به استحضار حضرت آقا هم رسیده است که ایشان فرمودند به جد پیگیر این مسئله باشید که بنده امیدوارم تا چهار سال آینده این امر محقق شود که نیاز به کمک‌های وزارت مسکن و دیگر نهاد‌های ذی ربط داریم.

سردار اشتری در پایان با تأکید بر اینکه تلاش همکاران انتظامی در سراسر کشور بسیار خوب و به صورت جهادی است و بنده کمال تشکر را از پرسنل دارم، افزود: در منطقه‌ای مثل غرب استان تهران پرسنل به صورت جهادی فعالیت می‌کنند که نیاز است تجهیزات و کمک‌های فراوانی به آن‌ها شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار