مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت راهبرد گروه‌های جهادی است

امید محترمی گفت: امروز مهم‌ترین راهبرد گروه‌های جهادی تلاش برای فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت است که عرصه‌ها و ابعاد بسیار گسترده‌ای برای آنها فراهم و نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ - 24February 2021

فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت راهبرد گروه های جهادی است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «امید محترمی» مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امروز به برکت وجود فرهنگی دینی و انقلابی در کشور نهادهای انقلابی در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم پیشگام هستند و این برگرفته از این است که مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانند و خود را همواره وام دار مردم می‌پندارند و لذا از هیچ فرصتی برای خدمت کوتاهی نمی‌کنند.

محترمی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمایش گهرباری  با این عنوان دارند که ما جز کار جهادی و انقلابی نمی‌توانیم کشور را به سامان برسانیم؛ و این باید یک راهبرد برای همه ما باشد که خوشبختانه امروز به برکت وجود مسئولین جهادی در نهادهای انقلابی در حال تحقق این مسئله هستیم.

وی ادامه داد: امروز آنچیزی که برای آبادانی و انجام اقدامات اثرگذار نیاز است همگانی کردن گفتمان جهادی و گسترش حضور خود مردم و خصوصاً جوانان در عرصه فعالیت‌های جهادی است که خوشبختانه این راهبرد را امروز در بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سایر نهادهای دیگر به‌وضوح قابل‌ مشاهده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: الگوی کار جهادی الگوی دفاع مقدس است و به‌وضوح می‌بینیم فضایی که در اردوهای جهادی و کارهای جهاد گونه حاکم است فضایی شبیه به جبهه و شب‌های عملیات است که رزمندگان صادقانه و بی‌منت برای کسب دستاوردهای ارزشمند تلاش می‌کنند.

محترمی افزود: امروز بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها دست در دست یکدیگر داده‌اند و پنجه در پنجه فقر در حال مبارزه هستند که خوشبختانه نتیجه و آثار و برکات آن را به‌وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا ابعاد دیگری از خدمات و اقدامات مؤثر نهادهای انقلابی را به رخ جامعه کشاند و ثابت کرد نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سایرین در هر شرایطی کنار مردم هستند و خدمت‌رسانی به مردم تعطیل‌بردار نیست.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه به برکت هم‌افزایی‌ها و مشارکت‌های سازنده نهادهای انقلابی نهضت‌ها و پویش‌هایی سازنده‌ای برای مقابله جدی و کاهش آسیب‌های بیماری در سطح کشور انجام دادند که نمونه آن راه افتادن نهضت کمک مؤمنانه بود که صحنه‌هایی زیبا از حماسه‌آفرینی مواسات و همدلی را رقم زد.

محترمی اظهار کرد: استان مرکزی در شرایط کرونایی به همت هم افزایی ها و تعاملات سازنده مسئولین و حمایت‌های نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اقدامات اثر گذاری در راستای خدمت به مردم در همه ابعاد انجام داد و نتایج خوبی به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی از همان ابتدای شیوع بیماری خدمت به مردم و ولی نعمتان را بیش از گذشته با قوت ادامه دادند و علاوه بر اقدامات سازنده در راستای مبارزه، مقابله و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا خدمت به محرومین نیز انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: امروز مهم‌ترین راهبرد گروه‌های جهادی تلاش برای فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت است که عرصه‌ها و ابعاد بسیار گسترده‌ای برای آنها فراهم و نقش آفرینی می‌کنند.

محترمی ادامه داد: از مهم‌ترین نهادهایی که در طی این یک سال اخیر همراه با بسیج سازندگی برای خدمت به محرومان گام به گام حرکت می‌کردند و تلاش‌های مستمر داشتند بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی بود که حمایت‌های بسیاری از اقدامات بسیج سازندگی انجام دادند.

وی افزود: در همین راستا مسئولین ارشد استان که خود پرچم‌دار حمایت از محرومان و ولی نعمتان هستند از اقدامات اثرگذار و تلاش‌های ارزشمند این دو نهاد انقلابی و مسئولین جهادی آنها آقای مهندس پرویز فتاح و آقای مهندس محسن منصوری تشکر و قدردانی می‌نمایند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کارها و اقدامات جهادی در کشور کادر سازی برای آینده انقلاب است و خوشبختانه امروز گروه‌های جهادی زمینه ساز تربیت مدیران و کارگزارانی دلسوز برای ایران اسلامی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار