انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرق سوریه

منابع سوری گزارش دادند که یک خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر «رأس‌العین» در شمال شرق سوریه منفجر شده که در پی آن چند تن کشته و زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ - 25February 2021

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرق سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع محلی سوریه امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که یک خودرو بمب‌گذاری شده در بازار «الفروج» در شهر رأس‌العین (استان الحسکه-شمال شرق سوریه) منفجر شده است.

«خالد اسکیف» خبرنگار شبکه «المیادین» در این‌خصوص گزارش داد که در پی انفجار خودروی یادشده، سه تن کشته و چهار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

با این حال، وبگاه خبری مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» - نزدیک به معارضان- مدعی شد که در پی این انفجار یک نفر کشته و چند تن دیگر مجروح شده‌اند.

در عین حال، خبرگزاری کُردی «هاوار» نیز گزارش داد که در پی این انفجار، چهار تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند.

علی‌رغم آنکه منابع رسمی سوریه این گزارش را تأیید کرده‌اند، اما شمار کشته‌ها و زخمی‌های این انفجار را هنوز اعلام نکرده‌اند.

طبق گزارش منابع خبری، این انفجار در شهری رخ داده است که تحت کنترل گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» و وابسته به ترکیه است.

مناطق شمالی سوریه که عمدتاً تحت کنترل نیرو‌های ترکیه یا عناصر وابسته به این کشور است، همواره شاهد انفجار‌های تروریستی و درگیری میان شبه‌نظامیان وابسته به این کشور است به طوری که طی ماه‌های گذشته بخش‌های مختلفی از مناطق شمالی سوریه شاهد انفجار موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های بمب‌گذاری و همچنین کشته و مجروح شدن زنان و کودکان بی‌گناه بوده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار