نماینده مردم ملایر در صحن علنی مجلس:

مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، لرزه بر تن دشمنان وارد کرد

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه گفت: مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، لرزه بر تن دشمنان و استکبار جهانی وارد کرد.
کد خبر: ۴۴۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ - 02March 2021

مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، لرزه بر تن دشمنان و استکبار جهانی وارد کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در واکنش به اعتراض برخی از نمایندگان به هیات رئیسه مجلس مبنی بر اینکه چرا پیشنهادات آنان درباره لایحه بودجه در صحن علنی مطرح نمی‌شود، اظهار داشت: هیچکس حق ندارد بگوید که من نسبت به سایر نمایندگان، نماینده‌تر هستم و همه اختیار دارند و می‌توانند نسبت به مسائل اظهار نظر کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان مجلس انقلابی نامگذاری شد اما برخی افراد تلاش می‌کنند برخلاف نظر ایشان، مجلس را نشان دهند.

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، لرزه بر تن دشمنان و استکبار جهانی وارد کرد و باعث شد دولت مجبور به پذیرش اجرای این قانون شود و لذا نباید صداهایی از این مجلس بیرون برود که منجر به آسیب شود.

آزادی‌خواه بیان کرد: اینکه گفته شود مجلس شبیه پادگان است به هیچ وجه درست نیست؛ چراکه مجلس انقلابی مدال نوکری مردم را برگردن دارد و کسانی که مجلس را شبیه پادگان نظامی می‌دانند، اظهاراتشان نادرست است و با این صحبت‌های اشتباه خود برای ضد انقلاب سوژه درست می‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار