وصیت‌نامه شهید «رضا مؤتمن»؛

خط اصیل انقلاب اسلامی ایران را به جهان صادر کنید

شهید «رضا مؤتمن» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از برادرانم خواهانم تا آنجایی که قدرت دارند، آنهایی را که منحرفند راهنمایی کنند تا خط اصیل انقلاب اسلامی ایران که خط امام خمینی است به جهان صادر شود و تا انقلاب مهدی (عج) ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۴۴۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵ - 27March 2021

خط اصیل انقلاب اسلامی ایران که خط امام خمینی است به جهان صادر کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، ‌«رضا مؤتمن» در تاریخ 1343/11/10 در بوشهر دیده به جهان گشود و سرانجام در دوم فروردین سال 1361 در جبهه شوش به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید

ملت ما ملت خون و مکتب ما مکتب شهادت است. (امام خمینی)

پدر، برادر دو خواهرم سلام، ان‌شاءالله که حال شما خوب باشد حال من هم خوب است. خدایا امام خمینی بت شکن را یاور ستمدیده گان جهان را و حامی مستضعفان را تا انقلاب مهدی (عج) نگهدار باش.

پدرم من فرزندت رضا با قلبی سرشار و عشق به اسلام به جبهه حق علیه کفار بعثی رفته تا مزدوران صدام را از خاک میهن اسلامیمان بیرون برانم، پدرم از زحماتی که برایم کشیده‌اید و مرا تا آنجا رساندی بی‌نهایت متشکرم و متأسفم که نتوانستم ذره‌ای از زحمات شما را جبران نمایم.

برادرم از شما می خواهم به همت برادران انجمن اسلامی جبهه داخلی را مستحکم‌تر کرده و بر فعالیت خود بیافزائید، تا منافقین کفار دیگر نتوانند فعالیتی داشته باشند.

همچنین از برادرانم خواهانم تا آنجایی که قدرت دارند، آنهایی را که منحرفند راهنمایی کنند تا خط اصیل انقلاب اسلامی ایران که خط امام خمینی است به جهان صادر شود و تا انقلاب مهدی (عج) ادامه داشته باشد و خداوند می فرماید: «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها