نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

دوران دفاع مقدس صحنه‌های ایثارگری خلبانان نیروی هوایی است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: دوران دفاع مقدس صحنه‌های ایثارگری خلبانان نیروی هوایی است، آنان که در اولین روز جنگ با 140 فروند جنگنده به قلب بغداد حمله کردند.
کد خبر: ۴۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 03March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس صحنه‌های ایثارگری خلبانان نیروی هوایی است. آنان که در اولین روز جنگ با 140 فروند جنگنده به قلب بغداد حمله کردند. حماسه شهید دوران که با حرکت فداکارانه خود اجلاس غیرمتعهد‌ها را در بغداد لغو کرد و عملیات‌های بسیاری که توسط خلبانان قهرمانی همچون شهید بابایی ها، شهید اردستانی و یاسینی‌ها و فکوری‌ها برای دفاع از کشور انجام شد. به روح همه این شهیدان درود می‌فرستیم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: همه ما رفتنی هستیم، اما خوشا به حال آن‌هایی که در راه دفاع از کشور جان خود را فدا کردند وگرنه هیچ‌کس در این دنیا باقی نخواهند بود و همان طور که در آیه 78 سوره نساء اشاره شده است، باید سعی کنیم موقعی که از این دنیا می‌رویم، با دستان خالی نرویم.

آل‌هاشم با بیان اینکه در زمان جنگ خیلی‌ها بودند که از ترس بمباران شهر را ترک می‌کردند به شهرها و روستاهای امن می‌رفتند، متذکر شد: نگهدارنده اصلی، همه ما را نگه می‌دارد و همه ما رفتنی هستیم و تنها نوع رفتن فرق می کند. بعضی رفتن‌ها طبیعی و بعضی در اثر بیماری‌ها است اما بهترین نوع مرگ عبارت است از شهادت در راه خدا، در راه وطن و امنیت کشور.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار