چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته چهل و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته چهل و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «راهیان نور، فناوری جاودانگی دفاع مقدس و شهدا، چراغ هدایت و بصیرت» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ - 04March 2021

برنامه‌های ارتش در هفته چهل و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته چهلم و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با شانزدهم تا بیست و دوم اسفند سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مراسم بزرگداشت روز ملی شهدا و رونمایی از آلبوم تصویری و نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای شهدای شاخص ارتش را در این هفته برگزار می‌کند.

نیروی زمینی ارتش در هفته چهل و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه راهیان نور را در منطقه جنوب غرب کشور برپا می‌کند.

نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازه زمانی نمایشگاه فرهنگی _ نظامی راهیان نور را در جزیره خارک و همچنین نمایشگاه دیگری را در همین رابطه در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور برپا می‌کند. اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب غربی کشور از دیگر فعالیت‌های نیروی پدافند هوایی در این هفته است.

نیروی هوایی ارتش در این هفته رونمایی از نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهدای شاخص نهاجا را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین تعدادی از دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری را به‌عنوان راویان جوان به اردو‌های راهیان نور اعزام خواهد کرد.

نیروی دریایی ارتش نیز نمایشگاه راهیان نور را برپا می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار