فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سردار سلیمانی پرچم‌دار و اسوه جبهه مقاومت است

دریادار خانزادی با اشاره به شخصیت والای سپهبد شهید سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی به‌عنوان پرچم‌دار جبهه مقاومت در راه تعالی اسلام حقیقی گام برداشت و در این مسیر به‌عنوان یک الگوی ارزشمند و یک اسوه بی‌بدیل مطرح شد.
کد خبر: ۴۴۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸ - 21March 2021

سردار سلیمانی پرچم‌دار و اسوه جبهه مقاومت استامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت به‌ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: صراط مستقیمی که در دین ما به آن اشاره شده، خط سرخ شهادت است که از حضرت سیدالشهدا (ع) نشأت می‌گیرد.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای عزیزمان در همین خط و مسیر حرکتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حرکت کردند و توفیقات بزرگی به دست آوردند که انتهای آن به سعادتمندی و شهادت در راه خدا ختم شد.

دریادار خانزادی ادامه داد: همان‌طور که شاهد بودیم، سردار سلیمانی به‌عنوان پرچم‌دار جبهه مقاومت در راه تعالی اسلام حقیقی گام برداشت و در این مسیر به‌عنوان یک الگوی ارزشمند و یک اسوه بی بدیل مطرح شد. 

فرمانده نداجا با اشاره به اینکه خط سیر مقاومت همچنان ادامه دارد و با شهادت انسان‌های بزرگ تقویت می‌شود، گفت: همه جوانان ایرانی که با تأسی از آموزه‌های دینی و انقلابی و سیره ائمه اطهار (ع) در این مسیر حرکت می‌کنند، در آینده حاج قاسم‌هایی هستند که در هنگام نیاز، قابلیت‌های خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار