امام جمعه گناوه:

تاریخ مصرف آمریکا برای پرونده‌ هسته‌ای تمام شده است

حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: اکنون تاریخ مصرف آمریکایی‌ها برای پرونده‌ هسته‌ای تمام شده و تحریم فشار حداکثری ته‌نشین و آثار آن کمرنگ و حنای جنگ هراسی رنگ باخته است.
کد خبر: ۴۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 05March 2021

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گناوه اظهار داشت: در جشن نیکوکاری دست نیازمندان را بگیرید.

وی با گرامی داشت هفته درختکاری گفت: باید همه بتوانیم صیانت و حفاظت از درختکاری و منابع طبیعی را تبدیل به یک فرهنگ کنیم.

رکنی حسینی با بیان اینکه حمله آمریکا به مواضع حشدالشعبی، نتیجه‌ای جز تسریع در پایان صبر راهبردی محور مقاومت و شعله ورشدن خشم جوانان انقلابی آن کشور ندارد افزود: حمله موشکی آمریکا به مناطق مرزی عراق و سوریه که به دستور مستقیم «جو بایدن» صورت گرفت، نوعی اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه گناوه در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا با این اقدام درصدد ارسال پیام برای متحدان خود در منطقه بود تصریح کرد: آمریکا بداند که انتقام سختی در انتظارش خواهد بود و اخراج از منطقه خواست و مطالبه تنها مردم عراق نیست

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: اکنون تاریخ مصرف آمریکایی ها برای پرونده ای هسته ای تمام شده و تحریم فشار حداکثری ته نشین و آثار آن کمرنگ و حنای جنگ هراسی رنگ باخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها