امام جمعه موقت بندر دیر:

جبهه مقاومت پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را به گورستان تبدیل می‌کند

حجت الاسلام «ابراهیم بحرانی» با اشاره به اینکه اخراج آمریکایی‌ها یک راهبرد جدی برای منطقه است گفت: به آمریکایی سفارش می‌کنیم اگر آنها غلطی کنند جبهه مقاومت و به خصوص ایران پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را به گورستان آنها تبدیل می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 05March 2021

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابراهیم بحرانی» امام جمعه موقت بندر دیر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار داشت: دوران امامت این امام بزرگوار از نظر اختناق در شدیدترین وضعیت قرار داشت.

وی با بیان اینکه امام کاظم (ع) از شیوه‌های مختلفی برای هدایت مردم و مبارزه با دستگاه حاکم استفاده می‌کرد، گفت: حفظ شبکه ارتباطی از طریق افراد خاص، تقیه، مبارزه منفی، حمایت از انقلابیون و نفوذ در حکومت طاغوت از جمله این شیوه‌های مبارزاتی بود.

بحرانی احسان به بندگان را کاری الهی و سیره ائمه معصومین برشمرد و افزود: مردم در آستانه سال نو به نیازمندان و محرومین کمک کنند؛ این اقدام ما را در حرکت و تقرب به خدا کمک کرده و بیشترین سود نصیب خود ما می‌شود.

امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه در اسلام هم به درختکاری اهمیت داده شده است و هم از قطع درختان نهی شده‌ایم خاطرنشان کرد: در توسعه کشور به حفظ محیط زیست باید اولویت داده شود.

بحرانی تاکید کرد: مساجد بهترین پایگاه برای پرورش نسل جوان مؤمن و انقلابی و کارهای فرهنگی است که باید تلاش کنیم این کانون‌ها فعال نگه داشته شوند.

بحرانی با بیان اینکه تمام تلاش ائمه در راستای نجات انسان‌ها از جهل و ظلم بوده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ما در دوران معاصر بعثت دوباره اسلام و یکی از بهترین زمینه‌ها برای نزدیکی به بعثت بود.

امام جمعه موقت بندر دیر گفت: رئیس جمهور آمریکا و حامیان و متحدان منطقه‌ای او باید بدانند حملات اخیر به مناطقی از عراق و سوریه هیچ تأثیری در اراده جبهه مقاومت ندارد و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه یک مطالبه جدی مقاومت است.

وی اضافه کرد: آمریکایی باید بدانند حنای آنها دیگر رنگی ندارد و اینکه بخواهند سیاست قدیمی و کهنه و پوسیده چماق و هویج را راه بیاندازند بدانند که تاریخ مصرف این سیاست تمام شده است.

بحرانی تاکید کرد: این گونه حرکات جز اینکه خشم انقلابی جوانان عراقی و ایرانی و سوری و لبنانی را به دنبال داشته باشد حاصل دیگری ندارد و بعد از شهادت سردار سلیمانی کاسه صبر انقلابی و راهبردی جبهه مقاومت در حال لبریز شدن است.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به اینکه اخراج آمریکایی‌ها یک راهبرد جدی برای منطقه است اظهار داشت: به آمریکایی سفارش می‌کنیم کاری نکنید که به اخراج شما هم نیازی نباشد و اگر آنها غلطی کنند جبهه مقاومت و بخصوص ایران پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را به گورستان آنها تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها