با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید خلبان «بیرجند بیک‌محمدی» برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک‌محمدی» با حضور مسئولان لشکری و خانواده شهید والامقام در پایگاه یکم شکاری ترابری شهید لشگری مهرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 06March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع و استقبال از پیکر شهید امیر خلبان «بیرجند بیک‌محمدی»، امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، فرماندهان اسبق نهاجا و خانواده شهید والامقام در پایگاه شهید لشکری مهرآباد برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک‌محمدی» اظهار داشت: امروز نیروی هوایی ارتش از مرز‌های ایران در مقابل تهدیدات خارجی محافظت می‌کند و مردم خیالشان پیرامون دشمنان آسوده باشد.

وی افزود: این شهید والامقام دوره‌های تخصصی وسایل زمینی هواپیمای اف ۴ را در ایران و آمریکا گذراند و از آنجا که علاقه وافری به خلبانی داشت تغییر رشته داده و پس از موفقیت در آزمون‌های مربوطه، به استخدام دانشکده خلبانی نیروی هوایی درآمد. شهید بیک‌محمدی در ۶ خردادماه سال ۶۷ در ماموریت پشتیبانی سطحی از نیرو‌های زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت خلبان بیک محمدی به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار