حجت‌الاسلام ماندگاری:

مهمترین ورزش در جامعه کار کردن است

رئیس هیئت امناء موسسه روایت سیره شهدا در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در قم گفت: ورزشکاران باید اهل ورزش جسم و روح باشند و مهمترین ورزش در جامعه کار کردن است.
کد خبر: ۴۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ - 14April 2015

مهمترین ورزش در جامعه کار کردن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجتالاسلام محمدمهدی ماندگاری در جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه های صبر و مقاومت کوثر که روز گذشته در سالن دو هزار نفری حیدریان برگزار شد با اشاره به اینکه ورزشکاران بسیجی سه ویژگی دارند اظهار کرد: ورزش نخستین کلید سلامتی است از همین رو باید انسانها ورزش روح و جسم داشته باشند.

وی افزود: نماز ورزش روح انسانها است و اگر انسانها از حرامها دوری کنند و به سمت امور حلال بروند به طور قطع میتوانند روح خود را ورزش دهند.

رئیس هیئت امناء موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به دومین ویژگی ورزشکاران بسیجی گفت: مربی محور بودن دومین ویژگی است که باید تلاش کنیم در تمام زندگی آن را رعایت کنیم که در این راستا خداوند مربی ما در زندگی است و در عصر غیبت امام عصر (عج) نیز رهبر معظم انقلاب مربی مردم هستند.

حجتالاسلام ماندگاری تصریح کرد: در مسابقه زندگی باید تمرکز خود را در راستای تعالی و رشد قرار دهیم و از بازیگوشی در زندگی دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه میان زنان و مردان ورزشکار فرقی وجود ندارد گفت: ورزشکاران باید اهل ورزش جسم و روح باشند که مهمترین ورزش در جامعه کار کردن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار