رئیس حوزه هنری کردستان:

تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «عصرهای کریسکان» رونمایی می‌شود

«امین مرادی» گفت: در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات «امیر سعیدزاده» در سنندج رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 07March 2021

«امین مرادی» رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفت‌وگو با دفاع‎پرس در کردستان اظهار داشت: در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات «امیر سعیدزاده» به قلم «کیانوش گلزار راغب» دوشنبه 18 اسفند در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم میهمانان عالی رتبه کشوری و لشکری از جمله حجت‌الاسلام «قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «محمد مهدی دادمان» رئیس حوزه هنری و میهمانانی از استان‌های همجوار و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

مرادی تصریح کرد: در این مراسم همچنین از ترجمه کردی این کتاب تولیدی انتشارات سوره مهر حوزه هنری رونمایی بعمل می‌آید.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات است که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

این مراسم به‌صورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار