غرس ۶۵ نهال مثمر به نیابت از شهدای مدافع حرم در مشهد

۶۵ زوج جوان از استان‌های خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اردوگاه باغ خاتون مشهد، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را با کاشت ۶۵ نهال مثمر گرامی داشتند.
کد خبر: ۴۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ - 09March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در حاشیه طرح فرهنگی آموزشی «شاخه طوبی» ویژه زوج‌های جوان که توسط آستان قدس رضوی اجرا شد، ۶۵ زوج از استان‌های خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اردوگاه باغ خاتون مشهد، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را با کاشت ۶۵ نهال مثمر در این باغ گرامی داشتند.

در این مراسم پس از حضور نو مزدوجین در کلاس‌های تربیتی و آموزشی، آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم با خطبه‌خوانی، مرثیه‌سرایی و غرس و تزئین نهال‌ها با پلاک‌های مخصوص بنام شهدا ادامه یافت و حجت‌الاسلام‌ محمدتقی حسین‌زاده کارشناس مسائل خانواده، نکاتی را پیرامون راهکارهای موفقیت در زندگی زناشویی بیان کرد.

در این آیین، نو مزدوجین کشور در راستای ترویج ازدواج آسان، حمایت مادی و معنوی، ارتقای سطح آگاهی و تحکیم زندگی مشترک، به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و به‌صورت مرحله‌ای و گروهی برای حضور در ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به مشهد مقدس سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار