استاندار مازندران:

کمک‌های مومنانه سپاه در شرایط کرونایی مثمر ثمر بوده است

«احمد حسین‌زادگان» گفت: کمک‌های مومنانه سپاه در شرایط خاص کرونایی و تحریم‌های اقتصادی کمک حال مردم و جامعه شده است.
کد خبر: ۴۴۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ - 09March 2021

افزایش سطح رضایتمندی مردم باعث تقویت پشتوانه و عقبه نظام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز (سه‌شنبه) در جلسه قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) با تقدیر از همکاری و همراهی مردم و مجموعه نظام در کمک مومنانه اظهار داشت: مردم علیرغم همه مشقات و مشکلات پای کار نظام هستند و ما باید قدردان باشیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

حسین‌زادگان ادامه داد: در حوزه سازندگی مسکن محرومین و ایثارگران علیرغم بحران زیاد، کار ساخت ۲ هزار واحد مسکن ایثارگران و ۲ هزار واحد مسکن محرومین را با کمک کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن شروع کردیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر وقت مردم احساس کنند که صداقت هست و همنوع‌شان دچار مشکل هست پای کار می‌آیند، افزود: اگر ما نگاه کلان و درازمدت داشته باشیم و کاری کنیم که افزایش سطح رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد پشتوانه و عقبه نظام تقویت می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به افتتاح ستاد انتخابات تصریح کرد: باید با اقناع سازی شرایط خاص اقتصادی، مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.

وی با اشاره به مشارکت ۹۴ درصدی دوره قبل انتخابات ادامه داد: مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات برای ما مهم است و در بعضی از مسائل باید نگاهمان نگاه کلان باشد و مردم را فراموش نکنیم.

استاندار مازندران گفت: کمک‌های مومنانه تصمیم هوشمندانه رهبر انقلاب بوده است که در شرایط خاص کرونایی و تحریم‌های اقتصادی کمک حال مردم و جامعه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار