" از آخر مجلس شهدا را چیدند" رونمایی شد

عرفانپور: تاثیر این شعر، به دلیل مظلومیت شهدا است

آیین رونمایی از کتاب" از آخر مجلس شهدا را چیدند" اثر میلاد عرفانپور، به همراه تجلیل از این شاعر انقلابی به مناسبت هفته هنر انقلاب در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ - 14April 2015

عرفانپور:  تاثیر این شعر، به دلیل مظلومیت شهدا است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، آیین تجلیل از شاعر انقلابی و رونمایی از کتاب "از آخر مجلس شهدا را چیدند"، به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس وبا همکاری حوزه هنری فارس یرگزار گردید و از میلاد عرفانپور، با اهدائ لوح به پاسداشت اشعار انقلابی این شاعر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که عرفان پور، " از آخرمجلس شهدا را چیدند" را دررابطه با بمبگذاری حسینیه شهدای رهپویان وصال در شیراز درسال87 سروده است که در مستندی که از شبکه افق در ایام نوروز پخش گردید، مقام معظم رهبری با خواندن این رباعی متاثر گردیدند.

میلاد عرفانپور در این مراسم گفت: مجموعه اشعار این کتاب در رابطه با حادثه بمبگذاری حسینیه شهدای رهپویان وصال در شیراز و تمامی کسانی است که از کیان این سرزمین وشهدا دفاع کردند.

این شاعر انقلابی صریح کرد: رباعی " از آخرمجلس شهدا را چیدند" وچند رباعی دیگر که در این کتاب آمده است که پس از حادثه بمبگذاری و در شرایطی سروده شد که برخی این حادثه را طبیعی پنداشتند و شهادت این شهدا را امری ساده مورد نظر قرار دادند.

این شاعر جوان مراسم رونمایی از کتاب خود را بزرگداشتی برای شهدای حسینیه رهپویان وصال دانست و ابراز داشت: این برنامه که به لطف سازمان بسیج هنرمندان فارس رویداده است در واقع پاسداشت و بزرگداشت شهدای حسینیه رهپویان وصال می باشد.

عرفانپور افزود: مسیر شعر انقلاب میراث امام خمینی(ره) و خون شهدایی است که هنوز هم آنها را نمی شناسیم ودست ودلمان می لرزد زمانی که آنها باشند ونامی از ما برده شود.

وی به شاعران جوان گفت: امیدواریم که خون شهدا مسیر شعر انقلاب را تقویت نماید وشاعرانی که در این مسیر گام برداشتند شعر متعهد را بیش از پیش تقویت نمایند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار