مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از 2 عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر

«زهرا شاعری» گفت: آیین رونمایی از کتاب «قهرمان قله دیدگاه» به نویسندگی «مصطفی شهریاری» و مجموعه برگزیده آثار ادبی اولین جشنواره ادبی هنری «حماسه مجنون» امروز رونمایی در بوشهر خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 10March 2021

رونمایی از رو کتاب دفاع مقدس در بوشهر«زهرا شاعری» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: دومین جشنواره ادبی هنری «حماسه مجنون» امروز ساعت ۱۹:۳۰ به یاد شهدای حماسه مجنون در برازجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه امام صادق (ع) استان برگزار می‌شود گفت: در راستای گسترش مفهوم مقاومت در ادبیات معاصر، تولید داستان‌های غنی با محتوای دفاع مقدس و ادبیات مقاومت ضرورت دارد.

شاعری بر لزوم تولید داستان‎های فاخر در حوزه دفاع مقدس و شناسایی رشد و تعالی استعداد‌های برتر استان‌ها تاکید کرد و گفت: هم افزایی ادبیات پایداری در مناطق مختلف کشور تبلور اندیشه‌های داستانی در دفاع مقدس و مقاومت چهل ساله و بازشناسی فرهنگ جهاد و شهادت و پایداری از اهمیت برگزاری این جشنواره است.

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به ضرورت پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، شناسایی و معرفی نویسندگان جوان و نوقلم به جامعه گفت: تاکنون دو دوره از جشنواره ادبی هنری «حماسه مجنون» در استان بوشهر برگزار شده است.

وی متذکر شد: آیین رونمایی از کتاب «قهرمان قله دیدگاه» به نویسندگی «مصطفی شهریاری» و کتاب مجموعه برگزیده آثار ادبی اولین جشنواره ادبی هنری «حماسه مجنون» در این جشنواره ادبی هنری در بوشهر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار