چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته چهل و سوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته چهل و سوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «جانبازان، نماد صبر و استقامت_ دفاع مقدس، آینه منتظران مهدی عج» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ - 11March 2021

برنامه‌های ارتش در هفته چهل و سوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته چهلم و سوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با بیست و سوم تا ۳۱ اسفند سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نشست تبیین ویژگی‌های منتظران را در این هفته برگزار می‌کند.

نیروی زمینی ارتش در هفته چهلم و سوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزاری نشست تبیین سیره امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین مراسم تکریم جانبازان دفاع مقدس ارتش را در دستور کار دارد.

نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازه زمانی، نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع جانبازان دفاع مقدس و همچنین مراسم تجلیل از جانبازان دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

نیروی هوایی مراسم تجلیل از جانبازان دفاع مقدس و نمایشگاه بزرگ هوایی و فرهنگی را در پایگاه هوایی دزفول برگزار می‌کند؛ همچنین برگزاری رزمایش مردم‌یاری در یکی از روستا‌های محروم استان خوزستان طی این هفته از جمله برنامه‌های نهاجا است.

نیروی دریایی ارتش نیز مراسم تجلیل از جانبازان دفاع مقدس و نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع جانبازان دفاع مقدس را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار