یادداشت/ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی

خودباوری و بازدارندگی مهم‌ترین دستاوردهای دفاعی دفاع مقدس است

جمهوری اسلامی ایران توان نظامی را در جهت بازدارندگی به تولید انبوه رسانده است و نه تنها هیچ تهدیدی هم برای کشورهای دیگر به‌شمار نمی‌رود، بلکه برای تقویت امنیت منطقه خاورمیانه هم تاثیرگذار است.
کد خبر: ۴۴۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵ - 11March 2021

خودباوری و بازدارندگی مهم‌ترین دستاوردهای دفاعی دفاع مقدس استگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی» نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی؛ جمهوری اسلامی ایران سالهاست که تحریم‌های ظالمانه آمریکا را متحمل شده؛ تحریم‌هایی که به دور از اخلاق و انسانیت رقم خورده است.

تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران حتی در مواقع اضطراری همچون دوران شیوع ویروس کرونا بیانگر این بوده که سردمداران ایالات متحده بویی از انسانیت نبرده‌اند.

آمریکایی‌ها مسائلی نظیر حقوق بشر را که گاه بیگاه مطرح می‌کنند؛ قطعا دست‌آویزی برای پیشبرد اهداف و امیال شیطانی‌شان بوده است؛ چرا که آمریکایی‌ها هیچ اعتقادی به انسانیت ندارند که بخواهند دم از حقوق بشر بزنند.

آمریکایی‌ها هر آنچه تحریم وجود داشته علیه ایران اعمال کرده‌اند، حتی برخی اوقات کشور ما را در مواردی چندین بار مورد تحریم قرار داده‌اند؛ البته هر چند که ملت عزیز ایران فشارها را متحمل شده‌اند، اما به نتیجه خاصی دست پیدا نکرده‌اند.

سردمداران ایالات متحده باید بدانند که با اعمال فشارهای حداکثری علیه کشورمان دست از آرمان‌های ‍‌اسلامی برنخواهیم داشت و اتفاقا روحیه مقاومت ما روز به روز در مقابل جبهه استکبار مستحکمتر خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران توان نظامی را در جهت بازدارندگی به تولید انبوه رسانده است و هیچ تهدیدی هم برای کشورهای دیگر بشمار نمی‌رود، بلکه برای تقویت امنیت منطقه خاورمیانه هم تاثیرگذار است؛ در حقیقت دستاورد اصلی دفاع مقدس برای نیروهای مسلح، «خودباوری» است؛ ما در دفاع مقدس به این باور رسیدیم که خودمان می‌توانیم در برابر دشمن بایستیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار