مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تقویم ایران اسلامی لبریز از وقایعی برای تکامل انسان است

سردار «عباس یوسفی» با گرامیداشت روز ملی راهیان نور و روز شهدا گفت: تقویم ایران اسلامی لبریز از وقایع ارزشمندی است که پرداختن به هر کدام از آن‌ها می تواند انسان را به تکامل برساند.
کد خبر: ۴۴۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ - 13March 2021

تقویم ایران اسلامی لبریز از مناسبت هایی است که هر کدام می تواند انسان را به تکامل برساند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه بررسی عملکرد ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با گرامی داشت روز ملی راهیان نور و روز شهدا اظهار داشت: تقویم ایران اسلامی لبریز از وقایع ارزشمندی است که پرداختن به آن‌ها می‌تواند انسان را به تکامل برساند.

وی عروج آسمانی سردار «محمدحسن کوسه‌چی»، جانشین فرماندهی لشکر ۷ ولیعصر (عج) دزفول در دوران دفاع مقدس، را به خانواده و همرزمان دلاور وی تسلیت گفت و افزود: تقارن رحلت این پیشکسوت و ایثارگر خوزستانی دوران دفاع مقدس با روز ملی شهدا حکمتی بزرگ است که نصیب این رزمنده و فرمانده دلیر شهر مقاوم دزفول شده است.

سردار یوسفی گفت: برنامه های اجرا شده در خوزستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با وجود بحران‌هایی که در استان وجود دارد قابل قبول و جا دارد از همه نهادها، موسسات و اشخاصی که در این زمینه به تولید محتوا پرداخته‌اند به خصوص اصحاب تلاشگر رسانه تقدیر کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: در آخرین روزها از چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید به جمع بندی فعالیت‌ها بپردازیم تا تجربه‌ای اندوخته باشیم برای دیگر برنامه‌هایی که در آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار