مديركل تبليغات اسلامی كرمانشاه:

تبعیت از ولایت راه نجات مردم برای برون‌رفت از مشکلات است

حجت‌الاسلام «یوسف احمدی» گفت: تبعیت از ولایت راه نجات همه مردم برای برون‌رفت از مشکلات سیاسی و دینی است.
کد خبر: ۴۴۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 13March 2021

تبعیت از ولایت راه نجات مردم برای برون رفت از مشکلات سیاسی و دینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز با سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تبعیت از ولایت و ولایت‌پذیری که در دفاع مقدس متبلور شد و راه نجات همه مردم برای برون‌رفت از مشکلات سیاسی و دینی است.

وی تأکید کرد: جامعه روحانیت در دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی همواره جلودار و پیشتاز بودند و امروز باید به نقش مؤثر آنها پرداخته شود.

احمدی گفت: باید در این شرایط جنگ روانی دشمنان به ملت روحیه دهیم و هر آنچه موجب اقتدار می‌شود انجام دهيم.

این مسئول افزود: مساجد ما محل تربیت افراد و عناصر با تقوا و مذهبی است که در آینده عهده‌دار مسئولیت‌های کشور می‌شوند از این رو باید برنامه‌ریزی منسجمی برای مساجد داشت.

نقش محوری روحانیت در انقلاب و نظام اسلامی

سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: ورود سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مرکز فکری به منظور تغییر فکری در جامعه برای آشنا کردن آحاد مردم با دفاع مقدس لازم و اثرگذار است.

سردار باباخانی افزود: روحانیت به عنوان یکی از اساسی‌ترین تکالیف خود در تقویت بنیه ایمانی و استقامت در سنگر نشینی مردم از انقلاب و نظام اسلامی نقش محوری داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: روحانیون در هر کجا که احساس کنند کشور و مردم به آنان احتیاج دارد حضور فعالی دارند و با پرداختن به مشکلات و موضوعات روز، نقش مهمی در آگاهی و رفع موانع جامعه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار