عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع):

شهادت حاج قاسم، جان دوباره به امپراطوری اسلام بخشید

گفت: شهادت سردار سلیمانی مسلمانان را به هم نزدیک کرد و با فروریختن فاکتور‌های غربی‌ها، جان دوباره‌ای به امپراطوری اسلام بخشید.
کد خبر: ۴۴۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 13March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیرعباس عبداللهی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و دکترای جامعه شناسی، با برنامه «انعکاس» در مورد رسانه و اسلام‌هراسی به گفت‌وگو پرداخت.

وی تروریسم خواندن اسلام را از روش‌های اسلام هراسی در غرب عنوان کرد و اظهار داشت: از زمان پیامبر مسئله اسلام گریزی مطرح بوده و الان هم صنعت مسلمان هراسی جایگزین اسلام‌هراسی شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین با اشاره به فعالیت طولانی مدت صنعت هالیوود برای اسلام‌هراسی، خاطرنشان کرد: القای مبانی اسلام‌هراسی و اقناع مخاطبان در این حوزه به تدریج صورت می‌گیرد، اما با ایستادگی اسلام مقابل غرب به عنوان عنصر مهم در حوزه معنا، آن‌ها دچار پوچی می‌شوند.

عبداللهی آمدن پاپ به کشور عراق را نشانه انحطاط غربی‌ها دانست و تصریج کرد: غربی‌ها با فرهنگ اسلام آشنایی ندارند و با تغییر ادبیات خود به حالت مصالحه، خود را خلع سلاح کرده‌اند.

این دکترای جامعه شناسی، حضور مسلمانان در اروپا را عامل آمدن پاپ به عراق عنوان کرد و یادآورشد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به واسطه عنصر مقاومت، قلب‌های مسلمانان را به هم نزدیک کرد و باعث فروریختگی تمام اِلِمان‌های ساخته شده غربی‌ها برای خودشان شد.

ایشان در پایان، شهادت سردار دل‌ها را عامل جان گرفتن امپراطوری اسلام عنوان کرد و گفت: با وجود اقدامات و محدودیت‌های غربی‌ها برای شکست اسلام و مسلمانان، امروز شاهد درگیری‌ها در غرب هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار