برگزیدگان شعر دفاع مقدس در قم تجلیل شدند+ تصاویر

آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ - 13March 2021

«وحید رسولی» مدیر ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم، از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان استانی شعر دفاع مقدس خبر داد.

رسولی در خصوص این برنامه اظهار داشت: در این آیین که با حضور حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در محل این اداره کل برگزار شد، محمد حسن خسروی وقار، فاطمه عارف نژاد و سمانه خلف زاده با آثار میراث چهار، شهید سلیمانی و به روی نیزه ها، رتبه‌های اول تا سوم استانی را کسب کرده و تندیس چهل سالگی دفاع مقدس و هدایایی ویژه دریافت نمودند.

وی ادامه داد: در همین راستا اشعار ارسالی محسن کاویانی و راضیه مظفری نیز شایسته تقدیر شناخته شدند. از زمان آغاز فراخوان بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس، ۲۰۰ شعر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد.

مدیر ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: داستان‌ها و اشعار برگزیده استان در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد.

برگزیدگان شعر دفاع مقدس در قم تجلیل شدند+ تصاویربرگزیدگان شعر دفاع مقدس در قم تجلیل شدند+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار