طرح احداث بوستان شهدا در بافق کلید خورد

شهردار بافق گفت: همزمان در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید استان یزد طرح احداث بوستان شهدا با اعتبار ۱۱۰ هزار میلیارد ریال طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان بافق به زمین زده شد.
کد خبر: ۴۴۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 13March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سید «علی نوروززاده» شهردار شهرستان بافق در مراسم احداث بوستان شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ساخت این بوستان در زمینی به مساحت ۸۵ هزار متر مربع آغاز شد و در مدت ۱۴ ماه عملیات اجرایی آن تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین می‌شود، خاطر نشان کرد: محل احداث بوستان یاد شده در ورودی شهر بافق از طرف استان کرمان و در جوار میدان سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح‌های فضای سبز بیش از ۲ مترمربع به سرانه فضای سبز شهری بافق افزوده می‌شود.

شهردار بافق مجتمع خدماتی تجاری، زمین‌های ورزشی، جاده سلامت، فضای نشیمن، پارکینگ و … را از جمله امکانات بوستان شهدا اعلام کرد.

سید «مهدی طلایی مقدم» فرماندار بافق هم در این آیین از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری تقدیر کرد و گفت: توسعه فضای سبز در شهر‌ها از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خوشبختانه این امر این مهم مورد توجه اقشار مختلف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار