جراحت خانواده فلسطینی در حمله شهرک نشینان صهیونیست

شهرک نشیان صهیونیست امروز (شنبه) با حمله به یک خانواده فلسطینی در جنوب کرانه باختری برای غصب زمین زراعی آنها، پدر و مادر را مجروح کردند.
کد خبر: ۴۴۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ - 13March 2021

جراحت خانواده فلسطینی در حمله شهرک نشینان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شهرک‌نشینان صهیونیست امروز (شنبه) با چوب و چماق به جان یک خانواده فلسطینی در جنوب کرانه باختری افتادند که در اثر آن پدر و مادر خانواده فلسطینی بر اثر جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، شاهدان گفتند، جمعی از شهرک‌نشینان صهیونیست به اعضای خانواده فلسطینی در منطقه مسافر یطا حمله کردند و شیشه‌های خودرو آن‌ها را شکسته و با سنگ و چوب و چماق به آن‌ها حمله کردند که به زخمی شدن پدر و مادر و هراس شدید فرزندانشان منجر شد.

به گفته این منابع، پدر ۴۵ ساله این خانواده در حال حاضر در بیمارستان دولتی شهر الخلیل بستری است و همسر او نیز در محل حادثه توسط نیرو‌های اوژانس معالجه شد.

مرکز اطلاعات حقوق بشر در فلسطین اشغالی موسوم به «بتسیلم» نیز گفت که این حادثه در نزدیکی مجتمع صهیونیست‌نشین متسبیه یائیر در جنوب الخلیل رخ داد.

به اذعان این مرکز، ۱۰ شهرک‌نشین در حالی که نقاب به چهره داشتند به یک خانواده فلسطینی در زمین زراعی آن‌ها حمله کردند و پدر و مادر خانواده را جلوی چشم هشت فرزندشان مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این مرکز افزود: شهرک‌نشینان صهیونیست به طور منظم از کار کردن این خانواده در زمین زراعی خود جلوگیری می‌کنند.

مقامات فلسطینی هم می‌گویند که فلسطینیان در منطقه مسافر یطا و مناطق دیگر کرانه باختری اشغالی تحت حملات مکرر شهرک نشینان و ارتش اسرائیل قرار دارند که با هدف تحت فشار قرار دادن آن‌ها و آوارگی آن‌ها از سرزمین‌های خودشان انجام می‌شود.

بر اساس برآورد‌های رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها، حدود ۶۵۰ هزار شهرک نشین در شهرک‌های کرانه باختری از جمله قدس شرقی سکونت دارند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار