رئیس پلیس پایتخت:

رسیدگی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولویت ناجا است

سردار سرتیپ رحیمی با بیان اینکه اولویت ما رسیدگی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است، گفت: با تمام قدرت در مسیر شهدا قدم برمی‌داریم و لحظه‌ای در این راه درنگ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۴۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ - 14March 2021

رسیدگی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولیت ناجا استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در آیین نکوداشت هزار و ۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه اولویت ما رسیدگی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون جلسات متعددی با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی (کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری) با تقدیم اولین شهدا، از انقلاب اسلامی در برابر اشرار و نیرو‌ها ضد انقلاب محافظت کرد.

سردار رحیمی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شهدای مرزبانی جزء مطلوم‌ترین شهدا هستند، گفت: امروز کارکنان نیروی انتظامی با افتخار در راستای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس، جان خود را فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: با تمام قدرت در مسیر شهدا قدم برمی‌داریم و لحظه‌ای در این راه درنگ نخواهیم کرد.

سردار رحیمی اظهار داشت: نماینده جانبازان در پلیس‌های تخصصی ما برای ارائه خدمات به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان حضور دارند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ایران گفت: به آمریکا می‌گوییم که زیر بار ظلم نخواهیم رفت، با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد و در این راه جان خود را فدا می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار