رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

خانواده شهدا، بزرگ‌ترین نماد صبر و استقامت در جامعه هستند

سردار کریمی گفت: خانواده شهدا بزرگترین نماد صبر و استقامت در جامعه هستند و حل مشکلات این عزیزان از اولویت‌ها و اهم وظایف ماست.
کد خبر: ۴۵۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 24May 2021

خانواده شهدا، بزرگترین نماد صبر و استقامت در جامعه هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با خانواده شهید «بهمن شهرکی» اظهار داشت: خانواده معظم شهدا بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی و مردم هستند و امروز ادامه راه شهدا بزرگترین مسئولیتی است که بر دوش همه نهاده شده است.

وی در ادامه توجه و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا را از اولویت‌های مهم پلیس دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا بزرگترین نماد صبر و استقامت در جامعه هستند و حل مشکلات این عزیزان از اولویت‌ها و اهم وظایف ماست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین زنده نگه داشتن نام شهدا را توجه به تمام ارزش‌های والای انسانی دانست و خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمنان است؛ بنابراین گزارش، در پایان با اهدای هدایایی از صبر و استقامت خانواده این شهید والامقام تقدیر به عمل آمد.

شهید بهمن شهرکی از کارکنان هنگ مرزی نگور شهرستان زابل در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/341 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار